מצבר לאופנוע ים

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

רוכשים מצבר בקליק ויש לכם מצבר לאופנוע ים

מחפשים אחר מצברים איכותיים לאופנועי ים? אצלנו במצבר בקליק תוכלו למצוא מלאי גדול וזמין של מצברים לאופנועי ים, וליהנות משירותי התקנת מצבר עד הבית או בכל מקום בו אתם מאחסנים את אופנוע הים שבבעלותכם. 

מצבר לאופנוע ים עד הבית
במחירים המשתלמים ביותר
כולל שירות התקנה כלול
להזמנות חייגו לטלפון:
055-982-6622

מצבר לאופנוע ים

מה חשוב לדעת על מצברים לאופנועי ים?

מצבר לאופנוע ים הוא מצבר התנעה, כלומר מצבר שתפקידו היחידי הוא התנעת המנוע, ולכן, מדובר במצברים בעלי קיבולת אמפר נמוכה יותר בהשוואה למצברים לרכבים. בדרך כלל, מצבר בקיבולת של 20 – 30, יתאים לרוב דגמי אופנועי הים המשווקים בישראל. יחד עם זאת, התאמת המצבר חשוב שתעשה בהתאם לפרמטרים מרכזיים כגון: נפח המנוע של אופנוע הים, המידה החיצונית של המצבר והתאמתה למקום הייעודי, עוצמת המצבר וכדומה, כאשר קיימים מצברים לאופנועי ים עם קיבולת של 40, 50 ו-55 אמפר. 

כמה זמן מחזיק מצבר ים? 

בניגוד למצברים לאופנועי כביש ושטח, המחזיקים מעמד כ-24 חודשים עד שהם מתרוקנים, המצברים לאופנועי ים יכולים להמשיך לעבוד גם לאחר שלוש ואפילו ארבע שנים. יחד עם זאת, אם גם אתם רוצים להאריך כלל הניתן את תוחלת החיים של המצבר לאופנוע ים, קיימת חשיבות רבה ליישום ההמלצות הבאות:

  • במהלך חודשי החורף בהם אופנועי הים אינם מצויים בשימוש תדיר, הקפידו להטעין את המבצר אחת למספר שבועות, וזאת על מנת למנוע מצבי ריקון של המבצר. 
  • אחת לחמישה חודשים, בצעו בדיקה של המצבר אצל איש מקצוע, ובתוך כך, תוכלו לשלול תקלות שונות במבצר. 
  • וודאו שאתם רוכשים מצבר איכותי לאופנוע ים המגיע עם אחריות יצרן, כאשר ההמלצה שלנו היא לרכוש מצברים של חברות מובילות בתחום. 

 

הקפדה יתרה על ההמלצות המופיעות לעיל, תאפשר גם לכם להאריך את חיי המצבר. כמו כן, חשוב לציין שתקופת האחריות על מצברים לאופנועי ים היא תקופה ממושכת יותר בהשוואה לאחריות המוענקת על מצברים לאופנועי כביש ושטח. 

מחירון מצברים לאופנועי ים – כמה עולה מצבר לאופנוע ים?

אמפר  מחיר
20 אמפר  החל מ-299 ₪ 
30 אמפר  החל מ- 349 ₪ 
40 אמפר  החל מ-399 ₪ 
50 אמפר  החל מ-449 ₪ 
55 אמפר  החל מ-529 ₪ 
מצבר לאופנוע ים ימאהה החל מ-449 ₪ 
מצברים לדגמי סידו החל מ-449 ₪ 

חשוב לנו שתדעו: העלות של מצבר לאופנוע ים, היא פועל יוצא של זהות היצרן ומשך תקופת האחריות המוענקת לכם, כאשר המחיר עולה ככל שמדובר במצבר עוצמתי יותר בעל קיבולת אמפר גבוהה יותר. כך או אחרת, אצלנו במצבר בקליק, תוכלו למצוא היצע גדול וזמין של כל סוגי המצברים לאופנועי ים במחירים שאתם חייבים להכיר!  לחצו כאן למחירון

מצבר עד הבית גם לאופנועי ים 

כחברה מובילה במתן שירותי מצבר עד הבית, אנחנו במצבר בקליק, מאפשרים גם לבעלי אופנועי הים שביניכם, להסתייע בשירותים המקצועיים וליהנות מפתרונות התקנה של מצבר בכל מקום בו אתם מאחסנים את אופנוע הים שבבעלותכם. 

במסגרת השירות המקצועי שלנו, תוכלו ליהנות מכל יתרונות השירות הבאים:

  • הגעה עד בית הלקוח או לכל מקום בו ממוקם אופנוע הים
  • שירות עם אחריות יצרן על כל סוגי ודגמי המצברים 
  • מלאי גדול וזמין של מצברים לאספקה מיידית
  • צוות שירות בפריסה ארצית מדן ועד אילת 
  • מחירים אטרקטיביים ומגוון רחב של אפשרויות תשלום

 

לפרטים נוספים על השירות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 055-982-6622