מצבר לרכב בקיסריה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בקיסריה עד הבית עם מצבר בקליק

הזמנת מצבר בקיסריה לא הייתה פשוטה יותר אף פעם, אנחנו מצבר בקליק ואנחנו מספקים את כל סוגי המצברים לכל הרכבים בישראל, החל ממצברים לאופנועים, קטנועים, מצבר לקלנועית, או לרכב פרטי או משאית או אוטובוס, יש לנו את האפשרות להעניק לכם שירות מהיר כולל אחריות מקיפה על המצברים.

קיסריה הוקמה בשנת 1977 על ידי הברון אדמונד דה רוטשילד. קיסריה שוכנת לצד קיסריה העתיקה. בקיסריה, הבנייה היא בנייה "נמוכה" מסוג וילות, אחוזות, וקוטג'ים מובחרים. בקיסריה, תמצאו איכות חיים גבוהה מאוד. קיסריה שוכנת במחוז חיפה, מונה כ־6,000 תושבים עם מגמת עליה של 3.6% בשנה. המדד החברתי והכלכלי של קיסריה לעומת ערים אחרות, הינו במדד 9 מתוך 10. מצבר לרכב בקיסריה רק אצלנו.

מצברים בקיסריה והסביבה
כולל מצברי סטארט סטופ
עם המחירים המשתלמים בקיסריה והסביבה
החל מ-349 ₪ בלבד
עד 45 דקות הגעה לכל אזור קיסריה

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בקיסריה

כמה עולה להחליף מצבר לרכב בקיסריה – טבלה לפי אמפר

מחפשים מצבר לרכב בקיסריה והסביבה? עצרו הכל! ברגע זה ממש, מצאתם את הפרטנר הבא. חברת מצבר בקליק מעניקה את שירותיה באזור קיסריה והסביבה, וכן, בכל רחבי הארץ. אז כמה עולה להחליף מצבר לרכב בקיסריה? החלפת מצבר לרכב ביישוב קיסריה והסביבה כולל עבודה הינו החל מ־350 ₪ ומעלה. המחירים צפויים להשתנות בכמות המתח החשמלי (אמפר), בסוג המצבר, ובסוג הרכב שברשותכם. לפניכם טבלה:

סוג הרכב מחיר משוער
מצבר לרכב בקיסריה החל מ-349
מצבר לאופנוע בקיסריה החל מ-290
מצבר למשאיות בקיסריה החל מ-990
מצבר לאוטובוס בקיסריה החל מ-990
מצברים לקלנועית החל מ-180


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד, בהתאם לתנאים והמדיניות של החברה.

מתי נצטרך להחליף מצבר לרכב בקיסריה – לפניכם מספר דוגמאות

החלפת מצבר לרכב מתבצעת לאחר בדיקות מסוימות, אבחון מעמיק, והכרת כל הסימנים הנפוצים והעיקריים. אנחנו לא מחליפים סתם מצבר, אנחנו מוודאים שהמצבר הגיע למיצוי כל יכולותיו. לפניכם מספר דוגמאות וסימנים אשר מעידים על תקלה במצבר, כשלים מסוימים באספקת החשמל, או באיבודו לתמיד:

  1. הרכב לא מסוגל להניע לבד – במקרים שבהם הרכב לא מניע כלל או מתקשה בהנעה, ותמיד, אנחנו צריכים "להטעין" אותו באמצעות כבלי חשמל ממקור אחר, כנראה שתפוגתו נגמרה! שהאוויר אזל. במילים אחרות: המצבר הלך לגמרי ואתם זקוקים למצבר חדש, חלופי או משומש. ייתכן שהנעת הרכב נובעת מסיבות אחרות, אבל בהרבה מקרים, ייתכן שהסיבה העיקרית היא המצבר הנוכחי.
  2. מי החומצה נמוך מאוד – בעיה זו, לא תמיד קשורה בהכרח למצבר. אם זאת, במקרים מסוימים, מי החומצה מעידים על חוסר תפקוד מצד המצבר, או תפקוד לקוי ואי אספקת מתח חשמלי. אם מד מי החומצה נמוך או מעיד על בעיה כלשהיא, ככל הנראה, שהמצבר שלכם כבר לא מתפקד כשורה. במקרה כזה, יש לבדוק את המתח החשמלי של המצבר, ולבצע בדיקות שונות לפני ההחלפה.
  3. מערכות הרכב נדלקות ונכבות בעצמן – אם הרדיו נכבה ונדלק, פנסי הרכב חלשים, החלונות החשמליים מתפקדים חלקית, או המגבים לא עובדים כלל, ייתכן שהבעיה נובעת מזרם חשמלי נמוך או מאי אספקת חשמל כלל למערכות הרכב השונות. במקרים אלו, כנראה, שהמצבר הלך לעולמו. מצבר בקליק תספק לכם את השירות, המצבר, והעבודה, עד לבית הלקוח בקיסריה והסביבה.

 

אז מתי נצטרך להחליף מצבר לרכב? במקרים שבהם אנחנו שמים לב לסימנים שפירטנו קודם לכן. במקרים כאלה ואחרים, כדאי להיות עם "היד על הדופק" ולהצטייד במצבר חלופי, חדש, או משומש באופן תקין. המצבר שלכם, הינו "הבטרייה" או הסוללה אשר מספקת את הזרם החשמלי לכלל מערכות החשמל ברכב.

זקוקים למצבר לרכב – למה דווקא מצבר בקליק?

הנורא מכל קרה, המצבר שלכם, מת. כעת, תזדקקו למצבר חדש או משומש. חברת מצבר בקליק מספקת את המוצר עצמו ואת השירות, האחריות, והעבודה עד לבית הלקוח. אצלנו, תמצאו את כל סוגי המצברים, ההחלפה תתבצע על ידי צוות מטעמנו, ובפריסה ארצית ברחבי ישראל. 

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות טובות: הראשונה, אחריות של עד שנתיים לכל סוגי המצברים. השנייה, שירות בפריסה ארצית רחבה. השלישית, ניסיון של 20 שנה בתחום הרכב, החשמל, והמצברים. הרביעית, שירות אישי עד לבית הלקוח. והחמישית והאחרונה, שירות שנגיש בקליק, דרך מהירה להזמנת מצבר עד הבית. וכמובן, יתרונות נוספים כמו: זמן הגעה מהיר (עד 60 דקות), מחירים אטרקטיביים, ועוד.

לפרטים נוספים, קבלת הצעה אטרקטיבית, או ייעוץ בחינם חייגו עוד היום – 055-982-6622