מצבר לרכב בהרצליה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים לרכבים בהרצליה עד הבית

אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים בהרצליה במסגרת שירות עד הבית

הרצליה, הקרויה על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, נוסדה כמושבה בסוף שנת 1924 והוכרזה כעיר בישראל בשנת 1960. כיום, העיר מאכלסת בשטחה קרוב ל-110 אלף תושבים והיא משתרעת על פני שטח כולל של 21,670 דונם בצפיפות אוכלוסין של 5,044 תושבים לקמ"ר, כאשר תושבי העיר מחזיקים בכ-50 אלף כלי רכב מסוגים שונים. 

הפיתרון המושלם של מצבר בקליק
מצבר עד הבית שלכם בהרצליה והסביבה
כולל מחיר משתלם החל מ-379 ש"ח בלבד
מתחייבים לזמני הגעה מהירים במיוחד
להזמנת מצבר חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בהרצליה

החלפת מצבר עד בית גם לתושבי הרצליה 

אם גם אתם נמנים על אחד מ-50 אלף בעלי הרכבים בהרצליה, אנו בחברת מצבר בקליק, מזמינים גם אתכם להסתייע בשירותי החלפת מצבר עד הבית במסגרתו תוכלו להבטיח לעצמכם התאמה בין סוג ודגם הרכב לסוג המצבר. בנוסף, תוכלו ליהנות ממלאי גדול של מצברים חדשים המיוצרים על ידי כל השמות הגדולים בתעשיית המצברים וביניהם: מצברי שנפ, וולטה, וורטה, בוש ומוצגים נוספים בתעשיית ייצור המצברים העולמית. 

מצברים חדשים עם אחריות יצרן 

אצלנו בחברת מצבר בקליק, מובטח לכם מצבר חדש עם אחריות יצרן לתקופה כזו אחרת, בנוסף לאפשרות ממשית להרחבת האחריות תמורת תשלום סמלי בלבד, כאשר כל המצברים החדשים המשווקים על ידינו מגיעים בתוך האריזה המקורית שלהם ומוטמע עליהם התאריך המשוער להחלפת המצבר ומשך תקופת האחריות מרגע התקנתם. 

מחירון החלפת מצבר בהרצליה

סוג המצבר  מחיר משוער
מצבר 66 אמפר מסוג פריקה עמוקה החל מ-550 ₪
מצבר 66 אמפר בטכנולוגיית  סטארט & סטופ החל מ-850 ₪
מצבר 45 אמפר מסוג פריקה עמוקה החל מ-399 ₪
מצבר 45 אמפר בטכנולוגית סטארט & סטופ החל מ-499 ₪

חשוב לנו שתדעו: עלות המצבר החדש נקבעת בהתאם לסוג המצבר, קיבולת האמפר ומשך תקופת האחריות המוענקת לכם על ידי יצרן המצברים. 

מצבר עד הבית – כל היתרונות בקליק אחד! 

אצלנו בחברת מצבר בקליק, תוכלו ליהנות מכל היתרונות במסגרת שירותי החלפת מצבר עד הבית בהרצליה, וביניהם: מלאי גדול וזמין של כל סוגי המצברים, זמני הגעה קצרים מרגע קריאות השירות והחלפה מקצועית של המצבר הישן במצבר חדש ומקורי של אחת מהחברות המובילות בתעשייה. 

בנוסף, אנו מאפשרים לכם ליהנות ממחירים אטרקטיביים ותחרותיים על כל סוגי המצברים וליהנות מאפשרויות תשלום שונות כגון: תשלום במזומן/בצ'ק/בכרטיסי אשראי לצד תשלום בביט או בפייבוקס. 

לצד כל אלו, מובטח לכם שירות ויחס אישי על ידי צוותי השטח המנוסים והמיומנים שלנו העוסקים ומתמחים בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למאות אלפי הלקוחות שלנו ברחבי הארץ שכבר נהנים משירותי מצבר עד הבית. 

תושבי הרצליה והסביבה, לבירור העלות המדויקת של המצבר הנחוץ לרכב שבבעלותכם והזמנת השירות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני במספר055-982-6622 בשיחה קולית או הודעת וואטסאפ.