מצבר סטארט סטופ

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מצבר סטארט סטופ 

מהו מצבר START & STOP? למי הוא מתאים? מה ההבדל בינו לבין מצבר רגיל ומה באמת חשוב לדעת על שירותי מצבר סטארט סטופ עד הבית? על כך ועוד בעמוד שלפניכם. 

כחברה מובילה בתחום השירות של מצבר עד הבית, אנחנו ב-מצבר בקליק, מאפשרים לכלל בעלי הרכבים, ליהנות מפתרונות החלפה של מצברים, לרבות, בעלי רכבים מיקרו היברידים, המכבים את עצמם בעת עצירה מוחלטת. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם על מצברי סטארט סטופ. 

מצברי START STOP
במחירים הטובים ביותר בישראל
ניתן להגיע לכל נקודה בארץ במהירות
להזמנות חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר סטארט סטופ

 

מספר מילים על טכנולוגיית START & STOP ? 

כיום, ביותר ויותר רכבים חדשים מותקנת מערכת START & STOP, המיועדת לצרכי כיבוי המנוע בעת עצירת הרכב ברמזורים, פקקי תנועה וכדומה. מערכת זו החלה להיות מיושמת ברוב סוגי ודגמי הרכבים אשר יוצרו משנת 2013 ואילך, וכיום, כל יצרניות הרכב, מחויבות בשימוש בטכנולוגיה זו. 

אם כך, מהו מצבר START & STOP?

מצבר סטארט & סטופ, הוא למעשה מצבר ייעודי המותאם לכל סוגי הרכבים בהם נעשה שימוש בטכנולוגיית ה-START & STOP, כאשר קיימים שני סוגי מצברים עיקריים בהם ניתן לעשות שימוש:

  1. מצברי EFB 
  2. מצברי AGM

 

שני סוגי המצברים הנ"ל, מותאמים ומיועדים לרכבים בעלי טכנולוגיית START & STOP, ובשני המקרים, מדובר במצברים בעלי מאפיינים ייחודיים המאפשרים למעשה יכולת התנעה ברכבים לאחר כל עצירה. כמו כן, חשוב לציין שמדובר בשני סוגי מצברים שאינם מצריכים תחזוקה שוטפת, כאשר מצברי EFB נחשבים למצברים מתקדמים יותר המותאמים לרכבים בעלי שנתון חדש יותר ואילו מצברי AGM מותאמים יותר לרכבי יוקרה. 

מה הם היתרונות של מצברי START & STOP?

מצברי סטארט & סטופ, המיוצרים על ידי כל חברות המצברים המובילות, נחשבים למצברים אמינים יותר עם אורך חיי מצבר ממושכים יותר בהשוואה למצברים רגילים. מעבר לכך, ישנם מספר יתרונות נוספים המאפיינים את מצברי הסאטרט סטופ, וביניהם:

  • מצברים בעלי עמידות גבוהה המותאמים ומיועדים לצרכי התנעה חוזרת ונשנית מספר פעמים במהלך הנסיעה. 
  • מצברים חזקים בעלי עמידות גבוהה בפני טמפרטורות גבוהות ומצבי רטט של כלי הרכב.
  • מצברים אטומים שמצד אחד אינם מצריכים תחזוקה שוטפת, ומצד שני, נועדו למנוע דליפת חומציות מתוך המצבר במקרין של תאונה או התהפכות. 

 

מעבר לכל אלו, חשוב לציין שמצברים המותאמים למערכות סטארט אנד סטופ, מסייעים לכיבוי מנוע הרכב בעת עצירה, ובתוך כך, תורמים את חלקים להקטנת זיהום האוויר וצריכת הדלק. 

מה ההבדל בין מצבר רגיל למצבר סטארט & סטופ? 

ההבדל העיקרי בין מצברי סטארט סטופ לבין מצברים רגילים, טמון בעובדה שמצברי הסטארט סטופ, פותחו ותוכננו מלכתחילה לצרכי כיבוי והפעלת הרכב בזמן עצירתו, וזאת תוך יכולות גבוהות של כמות הפריקה וההתנעה מבלי לגרום נזק למצבר או למערכת ה-START & STOP המותקנת בכלי הרכב החדשים. מעבר לכך, חשוב לציין שמדובר במצברים בעלי אורך חיים ממושך יותר ממצברים רגילים.

האם חייב להתקין מצבר START&STOP? 

התאמת מצבר לרכב, חייבת להיעשות בהתאם להוראות היצרן, ולכן, לגבי רוב הרכבים החדשים המגיעים עם טכנולוגיית START & STOP, יש הוראה מפורשת מצד היצרן לעשות שימוש במצברי START & STOP. בנקודה זו נציין שהתקנה של מצבר  רגיל ברכבים בהם מותקנת טכנולוגיית הסטארט אנד סטופ, עושיה להוביל לנזק בלתי הפיך גם למצבר ויתרה מכך לכלי הרכב, ובתוך כך, אתם עשויים גם לאבד את אחריות היצרן על כלי הרכב. לפיכך, בעלי רכבים המגיעים עם טכנולוגיית סטארט אנד סטופ, מחויבים בהתקנה של מצבר סטארט אנד סטופ המותאם לסוג ודגם הרכב בו הם מחזיקים. 

 

מחירון מצברי STRAT & STOP

מצברי סטארט אנד סטופ הם מצברים יקרים יותר ממצברים רגילים, וזאת לנוכח עלויות הייצור הגבוהות שלהם בהשוואה לעלויות הייצור של המצברים הרגילים. יחד עם זאת, גם המחיר של מצברי סטארט אנד סטופ, נקבעים בהתאם לקיבולת האמפר שלהם, זהות היצרן, אורך החיים הממוצע שלהם, וכמובן, תקופת האחריות המוענקת עליהם מטעם היצרן. לפניכם, טבלת מחירים של מצברי סטארט אנד סטופ: 

סוג המצבר מחיר משוער
50 אמפר סטארט סטופ של חברת AGM – שנפ החל מ- 1,400 ₪
70 אמפר סטארט סטופ של חברת שנפ AGM החל מ- 1569 ₪
80 אמפר סטארט סטופ של חברת שנפ AGM החל מ- 1699 ₪
100 אמפר סטארט סטופ של חברת שנפ AGM החל מ- 1899 ₪
60 אמפר סטארט סטופ של חברת ורטה החל מ- 949 ₪
70 אמפר סטארט סטופ של חברת ורטה החל מ- 1399 ₪
95 אמפר סטארט סטופ של חברת ורטה החל מ- 1819 ₪

 

מצבר עד הבית לבעלי רכבים בטכנולוגיית סטארט אנד סטופ  

בעלי רכבים בטכנולוגיית סטארט & סטופ? צריכים להחליף את המצבר הקיים במצבר חדש? אנחנו כאן בשבילכם בכל דרך. אצלנו בחברת מצבר בקליק, תוכלו ליהנות משירותי מצבר עד הבית ולהבטיח לעצמכם את כל יתרונות השירות הבאים:

  • ניסיון מקצועי של למעלה מ-10 שנות פעילות בתחום שירותי מצבר עד הבית
  • מלאי גדול וזמין של מצברי סטארט & סטופ המיוצרים על ידי כל השמות הגדולים 
  • צוותי שירות בפריסה ארצית מדן ועד אילת – תוך התחייבות לזמני הגעה קצרים ככל הניתן
  • התאמה מקצועית של המצבר בהתאם להוראות יצרן 
  • מצברים איכותיים המגיעים עם אחריות יצרן כולל אפשרות להרחבת תקופת האחריות 
  • מגוון רחב של אמצעי תשלום 

 

צוותי מצבר בקליק עומדים לרשותכם מסביב לשעון, ומאפשרים גם לכם ליהנות משירותי התקנה מקצועית של מצברי סטארט אנד סטופ. ליצירת קשר והזמנת השירות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בקליק בטלפון 055-982-6622