מצבר לרכב ברמלה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים לרכבים ברמלה עד הבית זה מצבר בקליק

מחפשים מצבר לרכב ברמלה? הגעתם למקום הנכון! חברת "מצבר בקליק" תספק לכם שירותי החלפת מצברים עד הבית במהירות ותוך כדי מענה מהיר לפנייה במחיר הכי משתלם בישראל

רמלה, שוכנת בשפלת יהודה, במחוז המרכז, ונחשבת כבירת מחוז המרכז. בתחומה, היא פועלת במספר מישורים: מעניקה שירותים מחוזיים, מנהליים וחינוכיים, וגם כלכליים ותעשייתיים כאחד.

מצדדיה של רמלה תמצאו את לוד, נס ציונה, באר יעקב, צריפין, ניר צבי, כפר דניאל, וערים ויישובים נוספים. רמלה, נוסדה במאה ה־8, על ידי מושל מבית אומיה (ג'נד פלסטין סולימאן אבן עבד אל מלכ). במקור, בתקופה הערבית (שנת 638), רמלה (היום) נקראה בעבר בשם "אל-רמל" או בתרגום רשמי: עיר החול.

הזמנת מצברים עד הבית ברמלה
כולל הגעה מהירה עד 60 דקות בלבד
שירות החלפת מצבר לרכבים / אוטובוסים / משאיות ועוד..
במחירים המשתלמים בישראל
החל מ-349 ש"ח
לייעוץ ראשוני ללא תשלום חייגו:
055-982-6622

מצבר לרכב ברמלה

 

מחירון מצבר לרכב ברמלה והסביבה – כמה עולה מצבר ברמלה?

רמלה, נחשבת כאחת מהערים העתיקות ביותר בישראל. אנחנו, חברת מצבר בקליק, תשמח לספק לכם את השירות באזורכם, בפריסה ארצית, ועד לבית הלקוח תוך 60 דקות בלבד. המחירים להחלפת מצבר לרכב ברמלה והסביבה הינו החל מ־350 ₪ ועד 1,000 ₪ בממוצע. לפניכם טבלת מחירון להזמנת מצברים ברמלה:

סוג השירות מחיר משוער
מהו התעריף של החלפת מצבר לרכב ברמלה החל מ־350 ₪
כמה עולה מצבר לרכב ברמלה – עד 40 אמפר החל מ־350 ₪
מה המחיר להזמנת מצברי בוש עד הבית החל מ־429 ₪
מהי העלות להחלפת מצברי ורטה ברמלה החל מ־350 ₪
כמה עולה להזמין החלפת מצבר שנפ החל מ־369 ₪
מהו התעריף להחלפת מצברים במבצע ברמלה החל מ־339 ₪
מה המחיר של מצבר לאופנוע ברמלה והסביבה החל מ־299 ₪

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג הרכב, כמות האמפר, ונתונים נוספים.

מתי נצטרך להחליף את המצבר? מהם הסימנים הוודאיים?

מצבר הינו סוג של "סוללה" חשמלית אשר נדרשת במטרה לספק "מתח" חשמלי לשאר חלקי הרכב השונים. אז מתי נצטרך ונזדקק בהחלפת המצבר הנוכחי לחדש או משומש? לפניכם כמה סימנים ודאיים לתופעה:

הראשונה, כאשר אתם קמים בבוקר, והרכב לא מניע או מתקשה בזמן הפעולה. השנייה, כאשר מערכות הרכב החשמליות מזייפות, תקולות, או עובדות בצורה לא תקינה אם בכלל. השלישית, כשמד מי החומצה נמוך או נמצא במצב קריטי מאוד. הרביעית, כאשר בבדיקה, המתח החשמלי של המצבר נמוך מאוד או בקושי קיים.

החמישית, כשמתעוררות בעיות לא "הגיוניות" הקשורות למערכות הרכב, וכן, כשלוח השעונים מהבהב. אם גם אצלכם קיים תופעה כזו, דומה, או אחרת, ייתכן שיש בעיה אשר נובעת מהמצבר. במקרים אלו, לפני ההחלפה המדוברת, נסו להטעין את המצבר, ולנסות להניע את הרכב שוב. לפעמים, פעולה זו "מחייה" את המצבר ומחזירה אותו לחיים. במקרים שגם זה לא עובד, ייתכן שתצטרכו להחליף את המצבר בהקדם.

הזמנת מצבר ברמלה עד הבית – למה דווקא מצבר בקליק?

אנחנו, חברת מצבר בקליק, פועלים בתחומינו כבר למעלה מ־20 שנה ומעניקים שירות עד לבית הלקוח. השירות שלנו, הינו בפריסה ארצית מלאה, בכל אזורי השירות, גם ברמלה-לוד, והסביבה. אצלנו, קריאות השירות מתבצעות באמצעות פנייה בווטסאפ, פנייה טלפונית, ותוך 60 דקות בלבד בכל נקודה בארץ. אצלנו, תקבלו מחירים אטרקטיביים, שירות אישי ואדיב, מצברים איכותיים עם תו תקן אירופאי, ועוד הרבה מאוד.

לקבלת פרטים נוספים, התייעצות ראשונית, או הצעת מחיר התקשרו עוד היום – 055-982-6622