מצבר לרכב בכפר סבא

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים לרכב בכפר סבא במחיר מנצח

גם כפר סבאים נהנים משירותי החלפת מצבר עד הבית 

כפר סבא נוסדה בשנת 1892 ובתחילת דרכה היא נחשבה ל-"מושבת בת" של המושבה פתח תקווה. בשנת 1962 היא הוכרזה כעיר וכיום היא משתרעת על פני שטח כולל של 14,530 דונם ומתגוררים בה קרוב ל-102 אלף תושבים, כאשר מספר הרכבים בבעלות תושבים מקומיים בכפר סבא עומד על למעלה מ-55 אלף. 

מגוון מצברים עד הבית בכפר סבא
החלפת מצבר כלולה במחיר
החל מ-379 ש"ח בלבד
של מגוון מותגי המצברים הגדולים בישראל
להזמנות וייעוץ חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בכפר סבא

 

מצבר עד הבית לתושבי כפר סבא

אם גם אתם מתגוררים בכפר סבא ומחזיקים בבעלות על רכב פרטי/מסחרי כזה או אחר, זה הזמן להסתייע בשירות המקצועי שלנו להחלפת מצבר עד הבית. במסגרת השירות תוכלו להבטיח לעצמכם החלפה מקצועית של המצבר בהתאם לסוג ודגם הרכב שבבעלותכם וליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל הדרך, וביניהם:

  • מלאי גדול וזמין של כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים 
  • זמני הגעה קצרים ככל הניתן מרגע קריאת השירות
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים 
  • אחריות יצרן על המצבר 

 

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו בחברת מצבר בקליק לחברה המובילה בישראל בקטגוריית השירות להחלפת מצבר עד הבית כבר למעלה מ-10 שנים. 

כל השמות הגדולים בתעשיית המצברים במקום אחד! 

אצלנו בחברת מצבר בקליק, תוכלו להבטיח לעצמכם מצבר חדש ומקורי של אחד מהשמות הגדולים בתעשיית המצברים, וביניהם: מצברים של חברת שנפ, מצברים של חברת בוש, מצברים של חברת ורטה, מצברים של חברת וולטה ומצברים המיוצרים על ידי חברות מובילות נוספות בתעשיית המצברים העולמית. בנוסף, תוכלו להבטיח לעצמכם אחריות יצרן על המצבר במעמד הרכישה, זאת בנוסף לתקופת אחריות מורחבת אותה תוכלו לרכוש דרכנו בתשלום סמלי בלבד. 

מחירון החלפת מצבר בכפר סבא

סוג המצבר מחיר משוער
מצבר 40 אמפר  החל מ-389 ₪ 
מצבר 50 אמפר  החל מ-459 ₪ 
מצבר 60 אמפר  החל מ-499 ₪ 
מצבר 70 אמפר  החל מ-599 ₪ 
מצבר 100 אמפר  החל מ-699 ₪ 

חשוב לנו שתדעו: לרשותנו, מלאי עצום של מצברים איכותיים גם לרכבים פרטיים מכל סוג ודגם, גם לאופנועים וקטנועים בנפחי מנוע שונים, גם לרכבים מסחריים וגם למשאיות. לבירור מחיר מדויק של המצבר המותאם לרכבכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן 

החלפת מצבר בקליק – יותר נוח, הרבה יותר משתלם! 

החלפת מצבר עד הבית באמצעות צוותי השירות המנוסים והמיומנים שלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מהדרך הנוחה, המהירה והמשתלמת ביותר להחלפת מצבר ברכבכם. פעולת ההחלפה מתבצעת רק לאחר בירור סוג המצבר הנחוץ לרכבכם (עפ"י הוראות יצרן) ולאחר בדיקה של המצבר הישן על מנת לוודא שהוא באמת תקול או סיים את תפקידו. 

רמת המחירים שלנו נחשבת לאטרקטיבית והמשתלמת ביותר בתחום, כאשר התשלום הוא עבור המצבר והשירות כאחד והכול במחיר האטרקטיבי והתחרותי ביותר. 

להצעת מחיר וייעוץ חינם אתם מוזמנים לחייג למספר 055-982-6622 או לשלוח הודעת וואטסאפ