מצבר לרכב בתל אביב

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בתל אביב עד הבית

מחפשים מצבר בתל אביב והסביבה? אנו במצבר בקליק נספק לכם את השירות המבוקש במחירים מעולים. תל אביב (תל אביב-יפו), שוכנת במחוז תל אביב, לצד מישור החוף הדרומי, חוף הים התיכון, ואדמת כרכור. תל אביב, נחשבת, כעיר המרכזית בגוש דן, ונמצאת במקום ה־2 מבחינת גודל אוכלוסייה. כמו כן, תל אביב, היא חברה בארגון "פורום ה־15", אשר אחראי למימון ואספקת מענקים מהממשלה לערים העצמאיות.

מצברים לרכב עד הבית בת"א יפו והסביבה
במחירים משתלמים במיוחד החל מ-350
כולל שירות עד בית הלקוח
מתחייבים לזמני הגעה מהירים
עד 60 דקות בלבד אצלכם
055-982-6622

מצבר לרכב בתל אביב

שטחה של תל אביב עומד על כמעט 52,000 דונם. בשטחה, זורמים הנחלים הבאים: נחל הירקון, ונחל איילון. לצדייה של תל אביב תמצאו את הערים הבאות: בת ים וחולון, רמת גן וגבעתיים, בני ברק ופתח תקווה, וכמובן, הרצליה ורמת השרון. בתל אביב, שוכנים מספר מקומות חשובים וקריטיים בישראל: מרכז הכלכלה והתרבות, מרכזי התקשורת והאמנות בישראל, הסניף המרכזי של המערכת הבנקאית בישראל, הבורסה לניירות ערך, נציגות השגרירות הבינלאומית, מערכות העיתונים הגדולות ביותר בישראל, ועוד הרבה.

תל אביב, נחשבת, כאחת מהערים המרכזיים ביותר במדינת ישראל, עיר תיירות שמושכת אלפי תיירים. בה, תמצאו כמעט כ־500,000 תושבים לשנת 2023, לסוף חודש ספטמבר. בה, מבקרים כמיליון וחצי תיירים בינלאומיים, זרים, מדי שנה. צפיפות התושבים בתל אביב עומדת על כ־9,200 תושבים לקילומטר בודד.

מגמת השינוי ברמת האוכלוסייה עומדת על כ־1.3% בשנה. דירוג הצפיפות בתל אביב הינה במדד 15 מתוך 100. דירוג האוכלוסייה במדד הארצי עומד על כ־2 מתוך 100. בנוסף לזה, דירוג תחום השיפוט הארצי עומד על 46. בנוסף, הקהלים בתל אביב הם מעורבים: 89% יהודים, 4% ערבים מוסלמים, 0.8% ערבים נוצרים, 5.4% קהלים אחרים. גם באזור זה, מצבר בקליק, מספקת את שירותיה לאזרח ולתושב, שירותי החלפת מצברים עד הבית.

מחיר להחלפת מצבר לרכב בתל אביב – לפי סוג מצבר / אמפר

חברתינו, מצבר בקליק, מספקת את שירותיה בתל אביב-יפו כבר למעלה מ־20 שנה. אז אם אתם חברה אמינה, מקצועית, ופרטנר שילווה אתכם לכל אורך התהליך, הגעתם למקום הנכון. מחיר להחלפת מצבר לרכב בתל אביב, יפו, או הסביבה, הינו החל מ־350 ₪ ועד 1,000 ₪. המחירים משוערים ותלויים בכמות האמפר.

לפניכם טבלת מחירון להחלפת מצבר לרכב בתל אביב, לפי, סוג מצבר או אמפר:

סוג המצבר / אמפר / כלי התחבורה מחיר משוער
הזמנת מצבר של 40 אמפר בתל אביב החל מ־349 ₪
כמה עולה להחליף מצבר 45 אמפר בתל אביב החל מ־399 ₪
מה המחיר של מצבר 60 אמפר בתל אביב והסביבה החל מ־420 ₪
כמה עולה החלפת מצבר 95 אמפר בתל אביב-יפו החל מ־450 ₪
מה המחיר של מצבר לרכב 80 אמפר בתל אביב החל מ־550 ₪
כמה עולה החלפת מצברים לרכב בתל אביב או יפו החל מ־350 ₪
ייעוץ טלפוני / קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לאזור תל אביב חינם – ללא תשלום


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג הרכב, וסוג המצבר שתבחרו.

החלפת מצבר לרכב בתל אביב – כמה זמן מצבר מחזיק?

אנחנו, מצבר בקליק, מחזיקה בכל סוגי המצברים, בכל המותגים המובילים, לכל סוגי כלי התחבורה בישראל. החל מרכבים פרטיים, רכבים מסחריים (משאיות), טרקטורונים לשטח, קלנועיות, אוטובוסים, וכלים נוספים. 

כמו כן, אנחנו מספקים את כל הנפחים והגדלים של המצברים – מ־40 אמפר עד ל־100 אמפר (לרכב כבד). מצברים לרכב, באופן כללי, מחזיקים בין 2-4 שנים בממוצע. אנחנו, מספקים אחריות שנעה בין 2-3 שנים לכל סוגי המצברים. כמו כן, כל המצברים שלנו עברו בדיקות במכון התקנים הישראלי, והם כוללים תו תקן מחמיר.

שירות מצברים לרכב בתל אביב-יפו – תוך 60 דקות ואנחנו אצלכם

חברת "מצבר בקליק" היא חברה להחלפת מצברים בפריסה ארצית, בתל אביב-יפו, ובכל חלקי הארץ. אנחנו מספקים את השירות עד הבית, הכולל הרכבה ופירוק, וההתקנה כלולה כבר במחיר. תוך 60 דקות, ואנחנו אצלכם. אנחנו מתחייבים למחירים הוגנים, מוזלים, ושירות מנצח מכל בחינה. מחפשים מצבר לרכב בתל אביב? חברת מצבר בקליק תשמח לספק לכם את שירותיה עד הבית, 24 שעות ביממה, גם בדרכים.

לפרטים נוספים והזמנות, התייעצות מקיפה, או קבלת הצעת מחיר חייגו עוד היום – 055-982-6622