מצבר לרכב בתל מונד

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בתל מונד עד הבית שלכם

במידה ואתם מחפשים מצבר לרכב שלכם בתל מונד והסביבה, תדעו שאתם במקום הנכון, חברת מצבר בקליק מספקת מספקים לכל סוגי הרכבים כבר למעלה מ-20 שנים, בזכות השירות, האחריות, וזמן ההגעה המהיר אנחנו יכולים להתחייב לכם שתהיו מרוצים.

תל מונד נוסדה בשנת 1929 על ידי סר אלפרד מונד (לורד מלצ'ט). מאוחר יותר, בשנת 1954, תל מונד הוכרזה כמועצה מקומית במדינת ישראל. כיום, במאה ה־21, תל מונד הינה מועצה מקומית הנמצאת באזור השרון, במחוז המרכז. תל מונד, שוכנת ליד כפר הס, מושב חרות, עין ורד, ובמרחק נסיעה קצר מכפר סבא. נכון להיום, תל מונד מונה כ־14,000 תושבים עם צפיפות של 2,000 תושבים לקמ"ר. מגמת השינוי היא 2.7% בשנה.

מצברים לכל סוגי הרכבים בתל מונד
כולל מצבר סטארט סטופ

עם מחירים נוחים
עד 45 דקות הגעה לכל אזור תל מונד והסביבה

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בתל מונד

מחירון החלפת מצבר לרכב בתל מונד – טבלה משוערת לפי אמפר

חברת מצבר בקליק מספקת את שירותיה בתל מונד והיישובים הסמוכים, וכן, בפריסה ארצית גדולה מאוד. אנחנו מספקים את המצבר ואת השירות והעבודה עד לבית הלקוח. אז כמה זה יעלה לכם? המחירים להחלפת מצבר לרכב בתל מונד והסביבה הינם החל מ־350 ₪ (מחיר משוער והתחלתי בלבד). המחירים צפויים להשתנות בהתאם לדרישותיכם: לסוג הרכב בבעלותכם, לכמות האמפר המדויקת, ולסוג המצבר.

לפניכם מחירון להחלפת מצבר לרכב בתל מונד – טבלה משוערת לצרכן:

סוג המצבר מחיר משוער
מצבר לרכבים בתל מונד עד הבית החל מ-349
מצבר לאופנועים  או קטעונים בתל מונד החל מ-320
מצבר למשאיות בתל מונד החל מ-559
מצבר לאוטובוסים בתל מונד עד הבית החל מ-660


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לבחירתכם ודרישותיכם הסופית, למחירון המלא לחצו כאן

מתי נצטרך להחליף מצבר לרכב בתל מונד – המקרים הנפוצים ביותר

מצבר לרכב הינו מתואר כסוללה, בטרייה, אשר מטרתה לספק מתח חשמל לשאר החלקים הדרושים בכך. בלעדיו, הרכב שלנו, לא יוכל לתפקד כלל. המצבר מספק את המתח החשמלי למספר רכיבים: החלונות החשמליים ברכב, הנורות והפנסים, הרדיו ומערכת המולטימדיה, מחשב הרכב, המגבים, הקודן, וכמובן כל תהליך הנעת הרכב מתבצעת דרך פקודה ישירה של מתח חשמלי מהמצבר. 

רוב החלקים ברכב, נשענים על תפקודו התקין של המצבר. אז מתי נצטרך להחליף את המצבר לאחד חדש? לפניכם כמה סיבות נפוצות: הראשונה, כאשר הרכב לא מניע כלל או מתקשה בהנעתו (המקרה הנפוץ ביותר). השנייה, כאשר מערכות הרכב החשמליות נכבות, נדלקות, או משתגעות מבלי שום התראה. 

השלישית, כאשר מד מי החומצה נמצא במצב קריטי ונמוך מאוד. הרביעית, כשיש תקתוקים או רעשים מוזרים מהמצבר או מחלקו הקדמי של הרכב. החמישית והאחרונה, רמת המתח של המצבר נמוכה מאוד וקריטית מהרגיל. כאשר מתקיימים כל התנאים או חלקים מסוימים מהתנאים, כנראה, שיש בעיה במצבר. 

במקרים אלו, יש לפנות אלינו במיידי ולרכוש מצבר חדש, משומש (יד שנייה). אצלנו, המחירים אטרקטיביים. לפני החלפת המצבר הנוכחי, כדאי לוודא שהמתח נמוך, ואפילו לבצע "החייאה" וטעינה מחודשת. ניתן לבצע את הטעינה עם רכב אחר וחיבור כבלי החשמל למצבר אחר. אז למה לבחור דווקא בחברת מצבר בקליק?

מצבר לרכב בתל מונד והסביבה – למה דווקא מצבר בקליק?

מחפשים מצבר לרכב בתל מונד והסביבה? עצרו הכל! הרגע מצאתם, הכירו את חברת מצבר בקליק! חברתינו, מתמחה ביבוא, החלפה, והפצת מצברים בפריסה ארצית רחבה. אנחנו מספקים את המצבר עד לבית הלקוח וכן גם את העבודה – ההחלפה. המחירים להזמנת מצבר עד הבית הינם החל מ־350 ₪. 

אצלנו, תמצאו שירות אישי ואדיב לכל לקוח, עמידות בזמנים גם ברמה הדחופה, מחירים אמינים ואטרקטיביים, וניסיון של 20 שנה בתחום. כמו כן, חברת מצבר בקליק, תספר לכם אחריות של בין שנה-לשנתיים. כל המצברים שלנו הינם מהמותגים האמינים והמובילים ביותר בעולם, כמו: מצבר שנפ הפופולארי, המצבר המעולה של חברת וולטה ובוש, מצבר ורטה המצוין, והמצבר של סטארט-אפ ועוד מגוון מצברים מלבד זאת, אנחנו מחזיקים מצברים נוספים לכלי רכב אחרים: מצבר למשאית, לקלנועית, לאוטובוס, ועוד.

אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו ותוך 60 דקות אנחנו אצלכם! לפרטים חייגו עכשיו – 055-982-6622. חשוב להדגיש: אפשר להזמין את המצבר ואת השירות בטלפון, בווטסאפ, ובכל מקום שבו אנחנו נמצאים. המחירים בדף זה, משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לעסקה הכוללת. לשירותכם, מצבר בקליק.

שאלות תשובות

icon

אנחנו מגיעים אליכם תוך עד 60 דקות, החלפת המצבר אורכת בין 15-20 דקות בלבד.

icon

המחירים משתנים בהתאם לסוג המצבר אותו תבחרו ולפי האמפר.

icon

כן, בין שנה לשנתיים.