מצבר לרכב באבן יהודה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב באבן יהודה עד הבית

החיפוש אחר מצברים לרכבים באבן יהודה הסתיים כעת, אנחנו מספקים מצבר לרכב עד בית הלקוח כולל אחריות מלאה בכתב וכולל אפשרות לקבל את המצבר במהירות שיא של עד 30 דקות בלבד.

אבן יהודה נוסדה לראשונה על ידי אגודת בני בנימין בשנת 1932. בשנת 1950, הוכרזה כמועצה מקומית בארץ. המועצה המקומית, אבן יהודה, שוכנת במחוז המרכז עם שטח כולל של כ־8,000 דונם. בנוסף, אבן יהודה מונה קרוב ל־15,000 תושבים עם צפיפות של 1,700 תושבים לקמ"ר. מגמת השינוי של האוכלוסייה עומדת על כ־1.3%. מחפשים מצבר לרכב באבן יהודה והסביבה? הגעתם למקום המדויק! הכירו את חברת מצבר בקליק.

תושבי אבן יהודה
תוך 30 דקות נגיע אליכם
תקבלו את המחיר הטוב בישראל
החל מ-349 ₪ מחיר מבצע
אחריות יצרן של שנה או שנתיים (בהתאם לסוג המצבר)

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב באבן יהודה

מהם המחירים להחלפת מצבר לרכב באבן יהודה – טבלה לפי אמפר

אבן יהודה מכילה כ־15,000 נפשות, וחלק גדול מהם, לקוחות אהובים שלנו. אנחנו מספקים את השירות בפריסה ארצית, ובאבן יהודה והסביבה. המחירים להחלפת מצבר לרכב באבן יהודה מתומחרים החל מ־350 ₪ ומעלה. המחירים כוללים את העבודה, המצבר, האחריות, והשירות בבית הלקוח. המחירון המלא מתומחר לפי מספר פרמטרים: סוג המצבר, האמפר של המצבר, וסוג הרכב שאליו המצבר ישויך (חשוב מאוד).

לפניכם טבלה לפי אמפר של המחירון המשוער לצרכן:

סוג המצבר מחיר משוער
מצברי שנפ החל מ-349 ש"ח
מצברי בוש החל מ-349 ש"ח
מצברי ורטה החל מ-349 ש"ח
מצברי סטארט אפ החל מ-349 ש"ח


*המחירים משוערים בלבד ומוערכים בהתאם לפי העסקה ולסוג המצבר.

מתי נצטרך להחליף מצבר לרכב באבן יהודה והסביבה?

במתודולוגיה עצמה, ישנם כמה סימנים, פרמטרים, ותנאים שעשויים להתרחש ולהוביל להחלפת המצבר. למעשה, ממש כך, טכנאי הרכב ואנשי המוסכים הפרטיים פועלים. הנה כמה סימנים שעשויים להופיע:

  1. מערכות הרכב לא פועלות כשורה – כאשר מערכות הרכב לא פועלות כשורה, מגיבות בדלאי, נכבות ונדלקות, כנראה שהבעיה נובעת מאי אספקת מתח חשמלי או מאספקת מתח חשמלי נמוך. לרוב, זה נובע מפעילותו הלא תקינה של המצבר. לשם כך, תזדקקו לבצע "טעינה" והזרמת מתח חשמלי אליו ממקור אחר, או להחליפו במיידי. הנה כמה מהמערכות שעשויות להיווצר בהם "בעיות": פנסי הרכב, מערכות המולטימדיה, החלונות החשמליים, מחשב הרכב, הקודן, המגבים, וכל אביזר או רכיב שדורש חשמל.
  2. הרכב לא מסוגל לבצע "הנעה" לבדו – הסימן הברור והמובהק, היא כאשר הרכב לא מסוגל לבצע הנעה או התנעה לבדו. זאת אומרת, שאתם לא מצליחים להניע את הרכב בכוחות עצמכם. לדוגמא: שימוש חוזר בכבלי החשמל של רכב אחר לשם טעינה, וכו'. במקרה כזה, רוב הסיכויים, שהמצבר שלכם מת לחלוטין. לשם כך, אנחנו קיימים, חברת מצבר בקליק. אנו, נספק לכם את ההחלפה.
  3. לקויות נוספות – ישנם לקויות נוספות אשר מעידות על בעיה ישירה או קשורה למצבר. לדוגמא: מד מי החומצה נמוך מאוד, מערכות השעונים "מזייפים" או לא מדויקים מספיק, ורעשים של "תקתוקים" מהמצבר. אלה הם לקויות נוספות אשר יכולות להתבצר בעקבות בעיה במצבר או בעיה חשמלית.

 

אלה הם שלושת הבעיות שיכולות להתרחש כאשר המצבר לא מתפקד, תקול, או מת לגמרי. אם גם אתם נתקלתם בתופעות כאלה, אחרות או דומות, ייתכן שגם אצלכם המצבר עשה מעל ומעבר, וכעת, יש להחליפו. הידעתם? בזמן הבחירה, יש לבחור במצבר בהתאם להנחיות היצרן: כמות האמפר, סוג המצבר, ועוד.

זקוקים למצבר לרכב באבן יהודה – הכירו את מצבר בקליק

מצבר בקליק מספקת את שירותיה בפריסה ארצית, ומעניקה את השירות והעבודה בבית הלקוח. אנחנו מחזיקים בכל סוגי המצברים: שנפ, בוש, סטארט-אפ, וולטה, ורטה, ומצברים נוספים. אצלנו, כולם, ללא יוצא מן הכלל, מקבלים אחריות של עד בין שנה לשנתיים לכל סוגי המצברים. אצלנו, תמצאו מצברים בכוח של 40-100 אמפר. אז למה אתם מחכים? בחברת מצבר בקליק מגיעים עד לבית שלכם באבן יהודה עד 60 דקות בלבד.

שירות אכפתי, מהיר, סובלני, ומקצועי עד שתהיו מרוצים. לפרטים נוספים חייגו עכשיו – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

המחירים משתנים בהתאם לסוג המצבר ולסוג האמפר, המחירים מתחיל מ-349 ש"ח

icon

לא! אנחנו מגיעים עד הבית ללא תוספת תשלום

icon

עד 60 דקות, בדר"כ מגיעים בין 15-30 דקות כבר אליכם.