מצבר לרכב ברמת השרון

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים לרכב ברמת השרון עם מצבר בקליק

מחפשים מצבר לרכב ברמת השרון? עצרו הכל! ברגע זה, מצאתם, את העסקה הזולה והאטרקטיבית ביותר.

הקמתה של רמת השרון החלה בשנת 1923, מאוחר יותר, בשנת 1949, הפכה רמת השרון כמועצה מקומית. ולבסוף, לאחר כ־53 שנה, רמת השרון הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. רמת השרון, שוכנת במחוז תל אביב, מחוז המרכז, צפונית להרצליה, דרומית לתל אביב, מזרחית להוד השרון, וכן, גם, ליד פתח תקווה.

רמת השרון, כמו ערים נוספות, גם היא חברה בארגון "פורום ה־15", ארגון אשר מעניק מענקים מהממשלה. לפניכם מספר נתונים "טכניים" אודות העיר: לשנת 2023, רמת השרון מונה כ־48,000 תושבים עם מגמת שינוי ברמת האוכלוסייה אשר נמדדת בכ־0.4% בשנה. צפיפות האוכלוסייה היא בדירוג ארצי של 79, צפיפות של כ־2,900 תושבים לקמ"ר. תחום השיפוט של העיר נמדד בכ־16,000 דונם. דירוג האוכלוסייה הארצי הינו במדד 86.

מגוון מצברים של מיטב המותגים
במחירים המשתלמים ביותר החל מ-349
עם שירות מהיר עד 60 דקות
כולל אחריות מורחבת על המצבר
לייעוץ ראשוני ללא תשלום חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב ברמת השרון

מהו המחיר להחלפת מצבר לרכב ברמת השרון?

רמת השרון הוקמה לפני כ־100 שנה כמושבה "חקלאית", ומאז, התפתחה לאורך השנים הארוכות. אנחנו, חברת "מצבר בקליק" מספקת את שירות החלפת מצבר עד הבית באזור רמת השרון, ובפריסה ארצית. המחירים שלנו להחלפת מצברים לרכב ברמת השרון הינם החל מ־350 ₪ וצפויים להגיע עד ל־1,000 ₪. המחירים מתומחרים לפי סוג המצבר והאמפר, סוג הרכב שברשותכם והמנוע, ולפי פרטים טכניים נוספים.

סוג השירות \ המצבר מחיר משוער
כמה עולה להחליף מצבר לרכב ברמת השרון החל מ־350 ₪
מה המחיר להחלפת מצבר למשאית ברמת השרון החל מ־990 ₪
מה התעריף המשוער להחלפת מצבר לאוטובוס ברמת השרון החל מ־990 ₪
מהם המחירים להחלפת מצבר לאופנוע או קטנוע ברמת השרון החל מ־220 ₪
ייעוץ טלפוני מקצועי או קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ללא תשלום


*המחירים משוערים בלבד (אינם סופיים) וצפויים להשתנות בעתיד.

איך אפשר לדעת מתי צריך להחליף את המצבר?

זוהי השאלה הנפוצה ביותר בקרב "הצרכנים" הישראליים. אז איך באמת אפשר לדעת את הנתון הזה? באמצעות, וע"י, בחינת ובדיקת תווית תאריך הייצור והערכת הזמן "המשוער" עד להחלפת המצבר. בנוסף לזה, יש לבדוק האם קיים מחדל או שינוי באספקת מערכת החשמל או היחלשות משמעותית מהצד הזה. 

במקרים אחרים, תתקלו גם בתופעות נוספות אשר צפויות להוביל להחלפת המצבר: הרכב לא מניע, מערכות הרכב החשמליות לא מתפקדות בצורה מיטבית, רמת המתח של מערכת החשמל ברכב היא נמוכה, ומד מי החומצה נמצא במצב נמוך או קריטי מאוד. אם גם אצלכם קיימים סימנים כאלה או דומים, כנראה שתצטרכו להחליף את המצבר בדחיפות. לפני הכל: נסו לבצע "טעינה" של המצבר על ידי חיבורו למצבר ברכב אחר. במרבית מהמקרים, פעולה זו, עלולה "להחיות" מחדש את המצבר. במידה ולא, תצטרכו להחליף לחדש.

החלפת מצבר לרכב ברמת השרון – במחירים הכי טובים בישראל

חברת מצבר בקליק, קיימת כבר מעל 20 שנה, ומעניקה את שירותיה בפריסה ארצית, תוך 60 דקות בלבד. אצלנו, תמצאו את כל סוגי המצברים, כל המותגים המובילים בעולם, באספקה מהירה, ובאחריות מובטחת. האחריות אצלנו, היא אחריות יבואן "רשמי" שנעה בין שנה-לשנתיים. בנוסף, אנחנו, מתחייבים לספק את המוצרים הכי מובחרים, עם תו תקן אירופאי, ובמחירים הכי מוזלים ואטרקטיביים ביותר בישראל.

היתרונות שלנו הם: עובדים בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ, זמן הגעה של עד 60 דקות לכל נקודה בארץ, אחריות יבואן רשמי, מחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס, ניסיון של כ־20 שנה בתחום הרכבים, ושירות אישי עד לבית הלקוח. מתחייבים לספק הצעת מחיר כתובה, אחריות מלאה על העבודה, והיד עוד "נטויה".

לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים כספיים, קבלת הצעת מחיר והתייעצות חייגו עכשיו – 055-982-6622