מצבר לרכב בראשון לציון

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בראשון לציון עד הבית

מחפשים מצבר לרכב בראשון לציון והסביבה? הרגע מצאתם! הכירו את החברה: חברת מצבר בקליק בע"מ. ראשון לציון, נחשבת כאחת מהערים הבולטות ביותר בישראל, נמצאת במקום ה־4, בדירוג האוכלוסייה בישראל. ראשון לציון, נוסדה בשנת 1882 כמושבה חקלאית. מאוחר, בשנת 1920, הוכרזה כמועצה מקומית.

ובשנת 1950, ראשון לציון הוכרזה כעיר רשמית. לשנת 2023, העיר מונה קרוב ל־270,000 תושבים עם צפיפות אשר קרובה ל־4,500 תושבים לקילומטר בודד. מגמת השינוי ברמת "האוכלוסייה" עומדת על כ־1.2% בשנה. כמו כן, תחום השיפוט של ראשון לציון הינו קרוב ל־60,000 דונם. אנחנו, מספקים את השירות באזור זה.

מצברים בראשל"צ והסביבה
במחירים מנצחים עד הבית שלכם
כולל זמני הגעה מהירים עד 60 דקות
משלוח והתקנה חינם בבית הלקוח
החל מ-399 ש"ח

לייעוץ חינם והזמנות:
055-982-6622

מצבר לרכב בראשון לציון

כמה עולה להחליף מצבר לרכב בראשון לציון – טבלה לפי אמפר

בהערכה משוערת בלבד, המחירים שלנו להחלפת מצבר לרכב בראשון לציון והסביבה היא החל מ־350 ₪. ייתכנו שינויים במחיר, והמחיר עשוי להיות בין 350-1,000 ₪ בממוצע. אצלנו, תמצאו מחירים אטרקטיביים. המחירים צפויים להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותכם, כמות האמפר הנדרשת, וסוג המצבר שתבחרו. חברת מצבר בקליק מספקת את השירות גם בדרכים, 24 שעות ביממה, ובמחירים הכי זולים במדינת ישראל.

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה מצבר לרכב בראשון לציון החל מ־350 ₪
מה המחיר של מצברים לרכב בראשון לציון החל מ־380 ₪
מה המחיר של מצבר משומש לרכב בראשון לציון החל מ־300 ₪
מה התעריף של מצברים לרכב בזול בראשון לציון החל מ־350 ₪
כמה עולה להזמין מצבר למשאית בראשון לציון החל מ־789 ₪
ייעוץ מקצועי טלפוני או הצעת מחיר בטלפון ללא תשלום – בחינם


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג הרכב, סוג המצבר, וכמות האמפר.

מצברים לרכב בראשון לציון – האם ניתן לתקן את המצבר?

במונחים מסוימים, לעומת רכיבים וחלקים אחרים ברכב, את המצבר, לא תוכלו לתקן בשום מצב. כאשר קיימת בעיה "קריטית" הנובעת מהמצבר, תהיו בנקודה של "אל חזור", מצב שבו הסוללה נשרפה, מתה. בעקבות זאת, לא תוכלו ליישם שום פעולה, תהליך, או תיקון. גם, לא באמצעות שירותים מגורמים אחרים.

ולמרות זאת, למרות היותו לא "תקין" ייתכן שטעינה אחת ובודדת עשויה להחזיר את פעילותו התקינה. במילים אחרות, ייתכן, שהמצבר הנוכחי שלכם, סה"כ זקוק לטעינה נוספת ממקור חשמל אחר: רכב אחר. במקרים רבים, כאשר הרכב לא "מניע" זה הסימן המובהק והעיקרי שבו תצטרכו להחליף את המצבר. כמו כן ישנם סימנים נוספים כמו: מד מי החומצה נמוך, המתח החשמלי נמוך, מערכות הרכב לא פועלות כראוי, וכו'.

הזמנת מצברים לרכב עד הבית – רק במצבר בקליק

מחפשים מצבר לרכב בראשון לציון? מצבר בקליק כאן עבורכם. אנחנו, מספקים שירותי החלפת מצברים בכל הארץ, בפריסה ארצית, וגם באזורי המרכז: גם בראשון לציון והסביבה. תושבי ראשון לציון? תקבלו מאיתנו את המחירים האטרקטיביים ביותר לאזורכם. הזמנת מצברים לרכב עד הבית, רק במצבר בקליק.

אנו, במצבר בקליק, עושים את המרב במטרה לספק לכם סחורה איכותית, מקורית, ובעלת תו תקן אירופאי. אנחנו עובדים עם כל המותגים הגדולים אשר מתאימים לכל יצרניות הרכבים: מצבר שנפ, מצבר בוש, מצברי ורטה, מצבר וולטה, ומצבים נוספים אשר מתאימים לסוגי רכבים נוספים. מתחייבים לספק אחריות לכל סוגי המצברים שנעה בין שנה-לשנתיים, מגיעים עד אליכם הביתה, בכל נקודה בארץ, עד 60 דקות בלבד.

לפרטים נוספים, הזמנות וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, או התייעצות חייגו עכשיו – 055-982-6622