מצבר לרכב בזכרון יעקב

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בזכרון יעקב עד הבית

במידה ואתם מחפשים מצברים לרכבים בזכרון יעקב, הגעתם למקום הנכון! אנחנו מצבר בקליק ואנחנו מאפשרים לכם תושבי זכרון יעקב והסביבה להזמין מצברים עד הבית במחירים הכי משתלמים באזור ועם זמן הגעה הכי מהיר באזור, תוכלו להנות ממגוון מצברים רחב עד הבית.

זכרון יעקב נוסדה לראשונה כמושבה בשנת 1882 על ידי עולים מרומניה (העלייה הראשונה). הידעתם? זכרון יעקב, הייתה המושבה השנייה שהוקמה בידי אנשי העלייה הראשונה. בשנת 1950, זכרון יעקב, הוכרזה כמועצה מקומית ועצמאית בישראל. זכרון שוכנת במחוז חיפה לצד חוטם הכרמל. המועצה המקומית מונה קרוב ל־25,000 תושבים עם צפיפות של כ־774 תושבים לקמ"ר. מגמת השינוי באוכלוסייה הינה כ־1.8% בשנה.

מצברים עד הבית לתושבי זכרון יעקב
מחירים של החל מ-349 ש"ח
כולל אחריות על המצבר
מגיעים אליכם עד 60 דקות
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:

055-982-6622

מצבר לרכב בזכרון יעקב

מחירון החלפת מצבר לרכב בזכרון יעקב – כמה זה עולה?

המחירים מתומחרים לפי מה שתבחרו: סוג המצבר, כמות האמפר הרצויה, וסוג כלי הרכב שברשותכם. אנחנו מחזיקים בכל המותגים המובחרים בישראל: שנפ, בוש, ורטה, ועוד רבים. בכל שירות, תקבלו אחריות על המוצר אשר נעה בין 12-24 חודשים (אחריות של עד שנתיים). המחירים להחלפת מצבר לרכב בזכרון יעקב והסביבה הינם מתומחרים החל מ־350 ₪ ומעלה, בהתאם לסוג הרכב שברשותכם. לפניכם המחירון המלא:

סוג המצבר/אמפר מחיר משוער
מצבר 55 אמפר החל מ-499 ש"ח
מצבר 50 אמפר החל מ-459 ש"ח
מצבר 45 אמפר החל מ-389 ש"ח
מצבר 40 אמפר החל מ-389 ש"ח
מצבר 100 אמפר החל מ-699 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד, כוללים מע"מ, וצפויים להשתנות בעתיד בהתאם לחברה.

באילו מקרים נצטרך להחליף מצבר לרכב בזכרון יעקב?

חברת מצבר בקליק עומדת לרשותכם גם ברגעים הקשים ביותר, הרגעים שבהם המצבר שבק חיים. אנחנו מבינים, את הרגע הזה, לא תרצו לראות לעולם. אם זאת, זה יתפוס אותנו ברגעים הכי קשים ולשם כך נצטרך להצטייד ולהיות מוכנים בהתאם. אז רגע לפני ההחלפה, קבלו 3 מקרים שבהם תצטרכו להחליף את המצבר:

  1. אתם לא מצליחים להניע את הרכב – במקרים שבהם יש קושי רב בהנעת הרכב או בכלל, כנראה שמדובר בבעיה מרכזית שנובעת מהמצבר. המצבר נחלש, תקול, או הלך לעולמו. במקרים אלו, תזדקקו בדחיפות להחלפת המצבר הקיים באחד תקין (חדש או משומש, בחירה שלכם).
  2. רמת מתח נמוכה אשר מובילה ללקויות ברכב – מרגישים לקויות ברכב? בעיות למיניהם? דברים שחוזרים לעבוד או לא עובדים כרגיל? כנראה שמדובר ברמת מתח נמוכה הקיימת במצבר. יש לבצע בדיקת מתח בשביל להיות בטוחים. אם מדובר במתח חשמלי נמוך, נצטרך להחליף את המצבר.
  3. מדד "מי חומצה" נמוך – אם אתם נתקלים בתופעה הבאה: מד או מדד מי החומצה די נמוך, סימן שלמצבר לא נשאר הרבה זמן ואלה הם רגעיו האחרונים. אם מדד מי החומצה מלא, המצבר תקין. ואם המצב הפוך, יש להכין את עצמכם להוצאה נוספת של מצבר חדש או מצבר משומש.

 

אלה הם 3 המקרים העיקריים שבהם נצטרך להחליף את המצבר ברכב. מקרים אלו, הוכיחו את עצמם ביעילות. מבדיקות רבות, אלה הם הסימנים העיקריים שהמצבר כבר לא נמצא איתנו "בחיים". במקרים אלו, אנחנו עומדים לרשותכם, בשירות עד לבית הלקוח, בזכרון יעקב ובפריסה ארצית רחבה וגדולה.

 

הזמנת מצבר לרכב בזכרון יעקב – למה לבחור דווקא בנו?

מצבר לרכב הינו "המטען" או הסוללה שמספקת את החשמל לשאר הרכיבים החיוניים והחשמליים. בלעדיו, הרכב לא מתפקד כלל, התנעתו, לא תהיה אפשרית. ובכלל, כל מערכות הרכב, יושבתו בלעדיו. זקוקים למצבר בזכרון יעקב והסביבה? הכירו את חברת מצבר בקליק. אצלנו, תוכלו להזמין מצבר היום, ולקבל אותו תוך 60 דקות ממועד ההזמנה. אנחנו מאוד מהירים, מצברים בפריסה ארצית, ומספקים את השירות עד הבית.

בחברת "מצבר בקליק" תקבלו צוות עם ניסיון של 20 שנה בתחומו, עד שנתיים אחריות על כל סוגי המצברים, ואספקת המוצר והשירות בצורה מהירה ומקצועית. בנוסף, אנחנו מספקים את השירות הנ"ל 24/7. גם ברמת דחיפות עליונה, אנחנו לצידכם תמיד. כמו כן, אנחנו מחזיקים רק מצברים שעברו תו תקן, שהוכיחו את עצמם שנים ארוכות, ושזכו לרמת איכות גבוהה מהרגיל. לפרטים נוספים וקבלת הצעה חייגו עכשיו – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

אנחנו מתחייבים להגעה של עד 60 דקות, אנחנו נעשה את זה מהר יותר במידה וזה אפשרי.

icon

המחירים נעים בין 349 ש"ח לבין 1500 ש"ח בהתאם לסוג המצבר וסוג האמפר.

icon

כן! יש אחריות מקיפה בין שנה לשנתיים על כל סוגי המצברים.