מצבר לרכב ברמת גן

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב ברמת גן עד הבית

מחפשים מצברים לרכב ברמת גן והסביבה? הגעתם למקום הנכון! חברת "מצבר בקליק" כאן איתכם. לראשונה, רמת גן נוסדה והוקמה כמושבה "חקלאית" בשנת 1921. 5 שנים מאוחר יותר, בשנת 1926, רמת גן, הוכרזה כמועצה מקומית. ובשנת 1950, רמת גן הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. רמת גן, שוכנת במחוז תל אביב, מחוז המרכז, לצד הערים: תל אביב, בני ברק, אור יהודה, גבעת שמואל, גבעתיים וקריית אונו.

שטחה המרכזי (תחום שיפוטה) עומד על כ־16,000 דונם. העיר "רמת גן" היא חברה בארגון פורום ה־15. נכון לשנת 2023, סוף ספטמבר, על פי הנתונים של הלמ"ס, רמת גן מונה כ־174,000 תושבים עם מגמת שינוי באוכלוסייה אשר עומדת כל כ־1.4% מדי שנה. צפיפות התושבים מבחינת "עומסים" עומדת על כ־10,000 תושבים לקילומטר. דירוג הצפיפות הארצי של רמת גן הינו במדד 11. תושבי רמת גן? חדשות טובות! חברת מצבר בקליק, תספק לכם את המחירים האטרקטיביים והמוזלים ביותר לאזורכם. לפרטים צרו איתנו קשר.

מצברים איכותיים של מיטב המותגים
שנפ, וולטה, ורטה, בוש, סטארט אפ ועוד..
במחירים הכי משתלמים החל מ-399 ש"ח

להזמנת מצבר ברמת גן
חייגו כעת לטלפון:
055-982-6622

מצבר לרכב ברמת גן

 

כמה עולה להחליף מצבר לרכב ברמת גן – טבלת מחירון

המחירים להחלפת מצבר לרכב ברמת גן והסביבה הינם החל מ־350 ₪ וצפויים להגיע עד ל־1,000 ₪ בהערכה. המחירים מתומחרים לפי סוג המצבר, כמות האמפר (מתח חשמל), סוג הרכב, מותג המצבר (שנפ, בוש, ורטה וכו'), וכמובן, בהתאם לגורמים נוספים. מצברים "חדשים" יעלו משמעותית יותר מאשר מצברים משומשים. אנחנו, נספק לכם את השירות עד לבית הלקוח, בכל השכונות והאזורים ברמת גן, תל אביב, והסביבה.

לפניכם מחירון להחלפת מצברים לרכב ברמת גן:

סוג הרכב מחיר משוער
כמה עולה להזמין מצברים לרכב ברמת גן החל מ־350 ₪
מה המחיר להחלפת מצבר משומש לרכב ברמת גן החל מ־250 ₪
מהו התעריף המשוער של מצבר לאופנוע ברמת גן החל מ־290 ₪
כמה עולה להחליף מצבר למשאיות ברמת גן החל מ־990 ₪
מהם המחירים להחלפת מצבר לאוטובוס ברמת גן החל מ־990 ₪
מה המחיר להחלפה והזמנת מצברים לקלנועית החל מ־180 ₪
ייעוץ טלפוני או הצעת מחיר ללא תוספת תשלום


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג הרכב, סוג המצבר, וכמות האמפר.

החלפת מצברים לרכב ברמת גן – מתי נצטרך להשתמש בשירות?

מתי בעצם נצטרך או נזדקק להשתמש בשירות הנ"ל? במרבית מהמקרים, כאשר הרכב לא מניע. אם זאת, ישנם מקרים נוספים שבהם נזדקק לשירות: הראשונה, כאשר מד מי החומצה נמוך. השנייה, מערכות הרכב החשמליות מתפקדות בצורה חלקית או לא מתפקדות כלל. 

השלישית, בבדיקה, כאשר המתח החשמלי הינו במצב נמוך או "זולג" למצב הקריטי ביותר. הרביעית, כשאנחנו מנסים להניע את הרכב, ושום דבר לא זז. המקרה המובהק והנפוץ ביותר להחלפת המצבר, הינו, כאשר הרכב לא "מסוגל" להניע או מתקשה בתהליך. במקרים אלו, יש לבצע "טעינה" על ידי כבלי החשמל, או להחליף את המצבר בדחיפות האפשרית. ולכאן, אנחנו נכנסים לתמונה, חברת מצבר בקליק. מלבד רמת גן, אנחנו, נספק את השירות המבוקש, גם בדרכים, בכל הארץ, בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה, בהתחייבות.

האם אפשר לתקן את המצבר – ולמה אתם צריכים דווקא אותנו?

לעומת חלקים אחרים שנמצאים ברכב וסיכויים לתיקון הם גבוהים, המצבר, לא ניתן לתיקון בשום צורה. גם אם הוא פגום, המתח החשמלי נמוך, התיקון אינו בר "ביצוע". בשום מוסך, חברה, או שירות כזה או אחר. במקרים כאלה, תצטרכו להחליף את המצבר לחדש. אם זאת, "שווה" לבצע "טעינה" על ידי רכב אחר.

זקוקים להחלפת מצבר חדש ברמת גן? כאן, אנחנו נכנסים לתמונה. השירות שלנו, של חברת "מצבר בקליק" הינו מסופק 24 שעות ביממה, בפריסה ארצית, וגם ניתן לבצע אותו בדרכים. זמן ההגעה הינו עד 60 דקות בלבד, וזמן העבודה הממוצע נופל בין 5-10 דקות. אצלנו, אתם מקבלים סחורה מקורית ואיכותית, אחריות שנעה בין שנה-לשנתיים, זמני אספקה וביצוע מהיר של העבודה, והיד עוד נטויה. נתקעתם בדרך? נסייע לכם בכל דרך. לפרטים נוספים, הזמנות וקבלת הצעת מחיר, או התייעצות ראשונית חייגו – 055-982-6622