מצבר לרכב בפרדס חנה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בפרדס חנה במחירים נוחים

תושבי פרדס חנה כרכור והסביבה, תכירו את מצבר בקליק, אנחנו מספקים מצברים לרכבים בכל אזור פרדס חנה והסביבה עם מחירים נוחים ועם זמן הגעה של בין 20-50 דקות בלבד, רוצים להזמין מצבר עד הבית בפרדס חנה או כרכור? היום זה פשוט הרבה יותר!

פרדס חנה הוקמה ונוצרה בשנת 1969 בעקבות איחוד של שתי המועצות הבאות: פרדס חנה וכרכור. במקור, פרדס חנה נוסדה בשנת 1929, וכרכור נוסדה בשנת 1913. כיום, לאחר האיחוד, פרדס חנה-כרכור הינה מועצה מקומית אשר נמצאת במחוז חיפה. על פי הנתונים, פרדס חנה-כרכור מונה קרוב ל־46,000 תושבים עם צפיפות של כ־2,000 תושבים לקילומטר בודד. מגמת השינוי בפרדס חנה-כרכור היא כ־1.5% בשנה.

מצבר עד הבית בפרדס חנה כרכור
כולל מחירים משתלמים החל מ-350 ש"ח
זמן הגעה מהיר בין 20-50 דקות בלבד
להזמנת מצבר לרכב בפרדס חנה
חייגו כעת:055-982-6622

מצבר עד הבית בפרדס חנה

כמה עולה להחליף מצבר לרכב בפרדס חנה – טבלה לפי אמפר

מחפשים מצבר בפרדס חנה? לנו במצבר בקליק יש את כל סוגי המצברים וכל הדגמים. המחירים להזמנת מצבר לרכב בפרדס חנה והסביבה מתומחרים החל מ־350 ₪ ומעלה. כמו כן, המחירים עשויים להיות שונים לגמרי בין הזמנת מצבר יד ראשונה (חדש) לבין מצבר יד שניה (משומש). לפניכם טבלת מחירים לפי אמפר:

סוג המצבר / אמפר מחיר משוער
מצבר 70 אמפר החל מ-600 ש"ח
מצבר 60 אמפר החל מ-420 ש"ח
מצבר 62 אמפר החל מ-445 ש"ח
מצבר 55 אמפר – מתאים בעיקר למכוניות של סוזוקי סוויפט, יונדאי גטס ועוד. החל מ-440 ש"ח
מצבר 40 אמפר – מתאים בעיקר למכוניות כמו טויוטה, קיה פיקנטו, סוזוקי ועוד.. החל מ-380 ש"ח
מצבר 95 אמפר – מצבר למשאית בפרדס חנה החל מ-660 ש"ח
מצבר 9 אמפר – מצבר לאופנוע בפרדס חנה החל מ-300 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג המצבר ולדגם המצבר, תקופת האחריות על המצבר ועוד, לבירור על עוד סוגי מצברים

 

מתי נצטרך להחליף מצבר בפרדס חנה?

מצבר יד ראשונה לרכב מחזיק בין 3-4 שנים בממוצע. לעומת זאת, מצבר יד שניה מחזיק בין 2-3 שנים. הבחירה תלויה בהרבה גורמים, ולרוב, לפי התקציב והכדאיות של ההשקעה. למען הסר הספק: חברת מצבר בקליק מספקת את שני סוגי המצברים: מצברים חדשים ומשומשים כאחד. אז מתי נצטרך להחליף:

  1. המערכות החשמליות ברכב אינם פועלות – כאשר המערכות החשמליות ברכב מפסיקות להגיב או מגיבות בצורה "מזויפת" זה סימן גדול מאוד שהמצבר ברכב עשה את שלו. במילים אחרות: כאשר דברים כאלה קורים, כדאי לבדוק בראש ובראשונה האם המצבר פועל בתקינות. הנה חלק מהמערכות החשמליות שעשויות לא לעבוד בתרחיש כזה: אורות הרכב, החלונות החשמליים, המגבים, הפנסים, והשמע והאודיו של הרכב (רדיו למשל). ישנם מערכות נוספות.
  2. הרכב לא מניע או מזייף – כאשר הנורא מכל מגיע, הרכב לא מניע, מזייף, או נלחם איתכם, כנראה שזה הסימן האולטימטיבי שהמצבר הלך לעולמו. זה המצב הנורא מכל, שאף אחד לא רוצה להגיע אליו בחיים. ובכל זאת, אם זה קורה, כנראה שהסיבה העיקרית נובעת מתפקוד החשמל ברכב, מהסוללה הראשית – המצבר. כדאי להחזיק מצבר חלופי למקרים כאלה, בדיוק כמו גלגל רזרבי.
  3. מדדים ברכב אינם מסונכרנים – סיבה נוספת וידועה היא כאשר המדדים ברכב מזייפים או לא מסונכרנים. לדוגמא: מדד המים, מדד מי החומצה, מדד הדלק, וסטטיסטיקות אחרות ברכב. אם המדדים ברכב אומרים לכם X ויש Y, ככל הנראה שהמצבר הגיע לשיאו. לדוגמא: אם מדד מיכל המים ריק, והרכב מציין שהוא מלא, כנראה שיש "איבוד סנכרון" בין המצבר לבין המדדים ברכב.

 

אלה הם שלושת הסיבות והסימנים העיקריים שיסמנו לנו על נורה "אדומה" לגבי תפקוד המצבר ברכב. שימו לב: המצבר אחראי על אספקת "חשמל" לכל מערכות הרכב, והוא מתפקיד כסוג של סוללה. לכן, אם משהו קורה למערכות החשמליות ברכב או למדדים התפקודיים, כנראה שהמצבר הלך חלקית או באופן סופי.

מצברים לרכב בפרדס חנה – למה דווקא מצבר בקליק?

זקוקים למצבר לרכב בפרדס חנה והסביבה? הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת מצבר בקליק. אנחנו, מספקים שירותי החלפת מצבר עד לבית הלקוח, בפרדס חנה, ובפריסה ארצית רחבה. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות: הראשונה: ניסיון של 20 שנה בתחום. השנייה, הגעה לבית הלקוח עד 60 דקות.

השלישית, אחריות שנעה בין 12-24 חודשים. הרביעית, פריסה ארצית ברחבי הארץ עד לבית הלקוח. החמישית והאחרונה, שירות אישי ואדיב וזמינות לכל אורך היממה. בקיצור, אנחנו הפרטנר המושלם עבורכם. לקבלת שירות אישי ואדיב, קבלת הצעת מחיר אטרקטיבי, או בירורים נוספים חייגו – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

אנחנו מתחייבים לזמן הגעה של עד 60 דקות, ברוב המקרים נגיע תוך בין 15-20 דקות בלבד.

icon

הרכב לא מניע, האורות מהבהבים, המצבר כבר 3-4 שנים לא הוחלף, בדר"כ אלה הסיבות השכיחות ביותר להחלפת מצבר.