מצבר לרכב בקדימה צורן

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בקדימה צורן עד הבית

הזמנת מצבר לרכב שלכם באזור קדימה צורן אף פעם לא הייתה כל-כך פשוטה, חברת מצבר בקליק מספקת שירותי מצבר עד הבית בכל רחבי קדימה צורן במהירות של עד 30 דקות בלבד, בזכות המחירים שלנו והשירות המהיר שלנו תקבלו את המצבר האיכותי ביותר.

קדימה הוקמה בשנת 1933 כמושבה חקלאית. ומהצד השני, מאוחר יותר, בשנת 1992, הוקם היישוב צורן. ומאוחר יותר, במאה ה־21, בשנת 2003, בכנסת, הוחלט על "איחוד" של 2 המועצות המקומיות: קדימה, וצורן. היום, לאחר האיחוד, שני המועצות נקראות: קדימה-צורן. קדימה-צורן הינה מועצה מקומית אשר נמצאת בשרון, במחוז המרכז, לצד כפר סבא ונתניה. קדימה-צורן מונה קרוב ל־23,500 תושבים עם צפיפות של 2,200 תושבים לקמ"ר. מגמת השינוי באוכלוסייה עומדת על כ־1.5% בשנה עם שטח כולל של כ־10,600 דונם בסה"כ.

מגוון מצברים של כל המותגים הגדולים בשוק
כולל מצבר סטארט סטופ

עם מחירים נוחים
עד 30 דקות הגעה לכל חלקי הארץ

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בקדימה צורן

כמה עולה להחליף מצבר לרכב בקדימה צורן – טבלה לפי סוג רכב

המחירים להזמנת מצבר לרכב בקדימה צורן משוערכים במחיר של החל מ־350 ₪ ומעלה. בעסקה עצמה, המחירים צפויים להשתנות בהתאם לסוג המצבר, לכלי הרכב, לכמות האמפר, וליוקר המחייה הישראלי. המחירים עשויים לגדול בהתאם לכמות האמפר הגבוהה שתזדקקו לה, סוג המצבר, וסוג כלי הרכב. הידעתם? תפקידו של המצבר היא לספק "מתח" חשמלי לכלל מערכות הרכב, בעיקר, למערכות החשמליות.

אז כמה עולה להחליף מצבר לרכב בקדימה-צורן? לפניכם מחירון לפי סוג רכב:

סוג המצבר מחיר משוער
מצברים לרכב באזור קדימה צורן החל מ-349
מצבר לאופנוע או קטנוע בקדימה צורן החל מ-239
מצבר לאוטובוס בקדימה צורן החל מ-789
מצבר למשאית בקדימה צורן החל מ-789
הצעת מחיר טלפונית / ייעוץ טלפוני ללא תשלום

*לצפייה במחירון המלא, המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג המצבר וכמות האמפר הנדרשת.

מתי נצטרך להחליף מצבר לרכב בקדימה צורן?

המצבר ברכבים הינו כסוללה או בטרייה אשר בלעדיה הרכב לא מסוגל לפעול כראוי. בלעדיו, רוב מערכות הרכב מנוטרלות או לא מתפקדות כלל. ולפנינו השאלה העיקרית: "מתי נצטרך להחליף את המצבר"? לפניכם מספר מקרים שבהם תצטרכו להחליף את המצבר בלית ברירה, הנה המקרים הנפוצים ביותר בישראל:

  1. המקרה הנפוץ ביותר: הרכב לא מניע – נורת האזהרה האדומה, היא, כאשר הרכב לא מניע כלל. או, לחלופין, כאשר אנחנו משתמשים בכבלי חשמל יותר ויותר בשביל "להטעין" את המצבר. אם זה קורה וחוזר על עצמו לעיתים רבות, כנראה שהבעיה נובעת מאספקת מתח לקויה מהמצבר. במילים אחרות: אורך חייו של המצבר הסתיימו. במקרה כזה, יש לרכוש מצבר חדש ולהחליף את הנוכחי.
  2. המקרה הפחות נפוץ: מערכות הרכב משתוללות, נכבות ונדלקות – במקרים שבהם מערכות הרכב משתוללות ללא סיבה מוצדקת, או נכבות ונדלקות, כנראה שהבעיה מתרחשת מהצד של אספקת המתח החשמלי של המצבר. מערכת הרדיו נכבית ונדלקת בפתאומיות? החלונות החשמליים לא פועלות כהלכה? מגבי הרכב לא מגיבים כשצריך? כנראה שהמצבר שלכם סיים את תפקידו.
  3. בעיות נוספות שיכולות להתעורר – לפניכם מספר בעיות נוספות שעשויות להתעורר כאשר המצבר לא ממלא את תפקידו כהלכה: מד מי החומצה נמוך משמעותית מהרגיל, מערכת החשמל חלשה מהרגיל, תקלה טכנית במצבר, רמת מתח נמוך מהמצבר, ועוד. לא חסרים סימנים ייעודים.

 

מצברים בישראל מחזיקים בממוצע בין 2-4 שנים בהערכה גסה. אם זאת, אורך חייהם תלויים בהרבה גורמים: תחזוקה ושימוש נכון, סוג הרכב והמנוע, סוג הדלק, ועוד. הידעתם? מנוע מסוג "דיזל" צורך ומשתמש בעוצמה רבה יותר בזמן הנעת הרכב. לכן, מנוע מסוג דיזל יקטין את אורך חייו של המצבר בצורה משמעותית, להבדיל ממנוע מסוג בנזין. תחזוקה צמודה, שימוש זהיר במצבר, ויד על הדופק, תמיד יעריכו את חייו של המצבר.

הזמנת מצבר לרכב בקדימה צורן – הכירו את מצבר בקליק

מחפשים מצבר לרכב בקדימה צורן? ברגע זה, מצאתם את הפרטנר הכי טוב באזור השרון והמרכז. הכירו את חברת מצבר בקליק, החברה מספר אחת בישראל להחלפת מצברים עד הבית. אנחנו, מצבר בקליק, מספקים את השירות עד לבית הלקוח בפריסה ארצית. 

בנוסף, אנחנו מחזיקים את כל סוגי המצברים עם אחריות של עד 24 חודשים. אנחנו פועלים 24/7, ועומדים לרשותכם גם במצבים הקשים ביותר. ברשותנו, ניסיון של כ־20 שנה בתחום. לפרטים נוספים, בירורים כספיים ומידע נוסף, הזמנות עד הבית, או התייעצות מקיפה בכל נושא חייגו עוד היום – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

יש לנו את כל הסוגים: שנפ, ורטה, בוש, סטארט אפ, ועוד..

icon

עד 60 דקות, אנחנו משתדלים לעשות את זה בתוך 10-30 דקות בלבד.