מצבר לרכב בעמק חפר

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בעמק חפר עד הבית

עבורכם תושבי עמק חפר, תוכלו לקבל מצבר עד הבית מהיום ובקליק אחד, מהיום עם מצבר בקליק זה פשוט יותר להזמין מצברים עד הבית, אנחנו מספקים שירות מהיר לתושבי עמק חפר והסביבה, בין 20-60 דקות זמן הגעה עד לבית שלכם והחלפת מצבר ללא תוספת תשלום.

עמק חפר הוקמה בשנת 1940 כמועצה אזורית, מאז ועד היום. עמק חפר מכילה כ־43 יישובים בשטח כולל של 130,000 דונם. עמק חפר שוכנת בצמוד למישור החוף ליד הערים: חדרה ונתניה. לפי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, עמק חפר מונה לשנת 2023 קרוב ל־45,000 תושבים עם צפיפות של 340 תושבים לקמ"ר. מגמת השינוי במועצה המקומית עומדת על כ־0.8% בשנה. עמק חפר, שוכנת במחוז המרכז.

מצברים עד הבית לתושבי עמק חפר והסביבה
מחירים של החל מ-349 ש"ח
כולל אחריות בכתב
מגיעים אליכם עד 60 דקות
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:

055-982-6622

מצבר בעמק חפר עד הבית

מחיר להחלפת מצבר לרכב בעמק חפר – טבלה לפי סוגי רכבים

חברת מצבר בקליק מספקת שירותי החלפת מצבר לרכב בעמק חפר והסביבה ובפריסה ארצית. אנחנו מספקים גם את העבודה והשירות וגם את המצבר. השירות הינו עד לבית הלקוח בפריסה רחבה. גרים בעמק חפר והסביבה? לפניכם המחירון המלא להחלפת מצבר לרכב בעמק חפר והיישובים מסביב:

סוג המצבר/אמפר מחיר משוער
40 אמפר החל מ-349 ש"ח
45 אמפר החל מ-399 ש"ח
60 אמפר החל מ-420 ש"ח
95 אמפר החל מ-450 ש"ח
80 אמפר החל מ-550 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה, מצבר בקליק.

מתי נזדקק להחליף מצבר בעמק חפר – אלה הם הסימנים הייעודים

רכבים בישראל נוטים להתיישן ולצבור בלאי במשך הזמן. תחזוקה, תסייע בשמירת המצבר לאורך זמן. אם זאת, לכל דבר בחיים, יש "תוקף" גם למצבר היקר שלנו. מצברים בישראל מחזיקים בין 2-4 שנים בממוצע. גם אם מדובר במצברים משומשים או חדשים. לפניכם כמה סימנים אשר יעידו על החלפת המצבר במיידי:

  • הרכב לא מניע בכלל – אם נתקלתם בתופעה כזו או דומה: הרכב לא מניע כלל או מתקשה בפעולה, כנראה שזה נובע כתוצאה מבעיה קריטית במצבר, בסוללה של הרכב. במקרים כאלה, יש להצטייד במצבר חלופי ולהחליף את הנוכחי. זוהי הסיבה והסימן העיקרי שהמצבר שלכם הלך לעולמו, נפטר.
  • בזמן ההתנעה יש רעשים מוזרים – אם אתם נתקלים בזמן ההתנעה ברעשים מוזרים כמו: דפיקות מסוימות, תקתוקים מוזרים בהתנעה, ייתכן שהבעיה נובעת מתפקוד לקוי של המצבר. וברוב המקרים, מחזור חייו נגמרו. במקרים כאלה, יש להחליפו בהקדם האפשרי.
  • מערכת האודיו ושאר המערכות מזייפות – אם נתקלתם בתופעה שבה מערכת האודיו נכבת ונדלקת, המזגן ברכב מתחיל להיחלש, והאורות ברכב נכבים או נהיים חלשים, ברוב המקרים זה נובע מאי-אספקת חשמל מצד המצבר. במקרים אלו, יש לרכוש מצבר חדש ולהחליפו בהקדם.

 

ישנם סיבות וסימנים נוספים אשר מעידים על החלפת המצבר. אם זאת, אלה הם 3 הסיבות העיקריות. נתקלתם באחד או יותר מהסיבות המפורטות? כנראה שאתם זקוקים למצבר חדש או משומש. בכל מקרה, יש לפנות למוסך פרטי או מורשה לבירור העניין לעומק. לחלופין, תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה וסוגייה.

מצבר לרכב בעמק חפר – למה דווקא מצבר בקליק?

חברת מצבר בקליק מחזיקה בניסיון של כ־20 שנה בתחום ומספקת את השירות בפריסה ארצית. אנחנו, מעניקים את השירות עד לבית הלקוח ובכל אזורי הארץ. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות:

  • שירות מהיר: עד 60 דקות ואנחנו אצלכם – אנחנו מספקים את השירות הכי מהיר בישראל, בכל הארץ, עד 60 דקות ואנחנו אצלכם. זמן העבודה וההחלפה מאוד מהיר, כ־15 דקות בלבד. השירות מסופק על ידי הצוות המקצועי שלנו עד לבית הלקוח בצורה המהירה והמקצועית ביותר.
  • תמצאו אצלנו הכל מהכל – אצלנו, בחברת מצבר בקליק, תמצאו הכל מהכל, את כל סוגי המצברים. מצברים בכל האמפרים האפשריים, מצברים לכל סוגי הרכבים, ועשרות סוגי מצברים של החברות והמותגים הגדולים והמוכרים בעולם. ביניהם: בוש, שנפ, וולטה, סטארט סטופ, ועוד רבים.
  • אחריות של עד 24 חודשים – אנחנו מאמינים בעבודה שלנו ובמוצרים הטובים של החברה. לכן, אנחנו מספקים את המצברים עם אחריות שנעה בין 12-24 חודשים, תלוי בסוג המצבר שתבחרו. אנחנו מתחייבים לספק גם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת, והובלה של המצבר עד אליכם.

 

אז… אם אתם מחפשים מצבר לרכב בעמק חפר והסביבה הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן לשרותכם בכל שאלה, סוגייה מסוימת, או הרחבה בנושא. לפרטים נוספים ולקבלת הצעה חייגו עכשיו – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

כן! תושבי עמק חפר אנחנו מגיעים עד אליכם תוך התחייבות עד 60 דקות בלבד.

icon

המחירים נעין בין 349 ש"ח למצבר הזול ביותר ויכול להגיע גם ל-1500 ש"ח למצבר היקר יותר.