מצבר פריקה עמוקה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר פריקה עמוקה עד הבית

מחפשים מצבר פריקה עמוקה? אצלנו במצבר בקליק, החברה המובילה בישראל לשירותי מצבר עד הבית, תוכלו להבטיח לעצמכם מצבר פריקה עמוקה איכותי המיוצר על ידי אחד מהמותגים המובילים בתעשיית המצברים העולמית, והכול במסגרת שירותי מצבר עד הבית. 

הזמנת מצברי פריקה עמוקה
כולל שירות עד בית הלקוח
במחירים המשתלמים בישראל
החל מ-449 ש"ח בלבד
לכל סוגי הרכבים
להזמנות חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר פריקה עמוקה

מהו מצבר פריקה עמוקה? 

מצברי פריקה עמוקה הם הגדרה כוללת למספר סוגי מצברים הפועלים באמצעות טכנולוגיית ג'ל, כאשר המכנה המשותף לכולם בא לידי בעובדה שהם מסוגלים לבצע פריקה עמוקה של עד 80 אחוזים מהמתח החשמלי הנמצא בהם, וזאת מבלי לגרום כל נזק למצבר ומרכיביו. בנקודה זו, חשוב לציין שמצבר רגיל  מסוגל לפרוק עד 50%  מהמתח החשמלי הנמצא בו, וזאת הסיבה שמצברים המסוגלים לפרוק כמות גדולה של מתח חשמלי, זכו לשם מצברי פריקה עמוקה. 

את מצברי הפריקה עמוקה נהוג לסווג לשלושה סוגי מצברים עיקריים: מצברי פריקה עמוקה המבוססים על מים, מצברי פריקה עמוקה המבוססים על ג'ל ומצברי פריקה עמוקה מסוג AGM , כאשר כל סוגי המצברים הנ"ל הינם בעלי רכיב של עופרת חומצה, וההבדל ביניהם הוא באופן התחזוקה שלהם. 

איך זה עובד? 

מצברי פריקה עמוקה מטעינים את עצמם מחדש הודות למבנה הייחודי שלהם הכולל בין היתר לוחות מתכתיים עם צפיפות גבוהה של חומר המאפשר לכל מצבר לבצע פריקה וטעינה למשך זמן ממושך יותר בהשוואה למצברים אחרים.

מבין כל סוגי מצברי פריקה עמוקה, המצבר המומלץ ביותר הוא מצבר AGM, אשר אינו מצריך תחזוקה. מצבר מסוג זה, עושה שימוש מחדש בג'ל המצוי בתוכו בצורה מחזורית בזמן הפריקה והטעינה, ובנוסף, הוא נחשב למצבר נטול נזילות חומצה גם במקרים בהם קיים שבר במצבר כתוצאה מפגיעה או תאונה. 

היתרונות והחסרונות של מצברי פריקה עמוקה

בין היתרונות המרכזיים של מצברי פריקה עמוקה תוכלו למצוא:

  • מצברים המסוגלים לפרוק עד 80% מהתכולה שלהם ברגע אחד מבלי לגרום נזק למצבר 
  • מצברים בעלי עמידות גבוהה יותר ועם אורך חיים ממוצע של עד 5 שנים ואף יותר
  • מצברים הנטענים במהירות גבוהה יותר בהשוואה למצברים אחרים
  • מצברים ידידותיים לסביבה שאינם פולטים גזים רעילים 

 

ומנגד, החסרונות המובהקים של מצברי פריקה עמוקה כוללים את העלות הגבוהה שלהם יחסית למצברים אחרים ואת העובדה שהם מותאמים ומיועדים למספר מצומצם של כלי רכב. 

מצברי פריקה עמוקה – למי זה יכול להתאים?

מצברים מסוג פריקה עמוקה מתאימים יותר לכלי תחבורה הצורכים אנרגיה נמוכה לאורך זמן, ולכאלו שאומנם נדרשים להנעה קלה והמירה אך באותה מידה להפעלה לא רצופה, כאשר בין יתר הכלים התחבורתיים להם מיועדים מצברי פריקה עמוקה תוכלו למצוא: טרקטורונים, קלונעיות, סירות מנוע ויאכטות, רכבי תפעול, קרוואנים, מלגזות וכדומה. 

סוגי מצברים פריקה עמוקה  – מחירים משוערים

מצברי פריקה עמוקה לפי חברות מחיר משוער
מצבר 70 אמפר של חברת ורטה החל מ-654 ₪
מצבר 70 אמפר של חברת שנפ החל מ-730 ₪
מצבר 80 אמפר של חברת ורטה החל מ-760 ₪ 
מצבר 100 אמפר של חברת שנפ החל מ-750 ₪ 

חשוב לציין שהמחיר של המצבר נקבע בהתאם לדגם המצבר (מים, ג'ל או איי.גי.אם), כאשר פרמטרים נוספים המשפיעים על המחיר כוללים את זהות היצרן ואת האחריות המוענקת על המצבר, לצפייה במחירון המלא

כמה זמן מחזיק מצבר פריקה עמוקה? 

מצברי פריקה עמוקה, כפי שציינו לעיל, נחשבים לבעלי אורך חיים ממושך יותר בהשוואה למצברים רגילים. כאשר מצבר רגיל מחזיק מעמד בין שלוש לארבע שנים (בהתאם לאופי השימוש בכלי הרכב), ואילו מצבר פריקה עמוקה מחזיק עד 5 שנים ובדגמים מסוימים אף יותר. יחד עם זאת, כאשר אתם רוכשים מצברי פריקה עמוקה, חשוב לוודא שאתם רוכשים מצבר המיוצר על ידי אחת מהחברות המובילות בתחום והוא מגיע עם אחריות יצרן. 

מצברי פריקה עמוקה עד הבית 

אנחנו בחברת מצבר בקליק, מאפשרים גם לכם, להסתייע בשירותי הדרך שלנו וליהנות ממצברי פריקה עמוקה עד הבית. במסגרת השירות, נגיע עד אליכם ונבצע עבורכם החלפה של המצבר הקיים במצבר פריקה עמוקה חדש. השירות כולל אחריות יצרן ושירות התקנה מקצועי באמצעות צוותי השירות המנוסים והמיומנים שלנו. 

כמו כן, תוכלו ליהנות מהמחירים האטרקטיביים המוצעים על ידינו לכל דגמי מצברי פריקה עמוקה וליהנות גם ממגוון רחב של אפשרויות תשלום. 

למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 055-982-6622