מצבר לרכב ברעננה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב ברעננה עד הבית

מחפשים מצברים לרכב ברעננה? חברת "מצבר בקליק" תעניק לכם את שירותי החלפת מצבר לרכב עד הבית ברעננה והסביבה

רעננה שוכנת באזור השרון, במחוז המרכז, מזרחית לכפר סבא, ודרומית להרצליה. לצידה, תמצאו גם, את מושב גבעת ח"ן, בצרה, ובני ציון. הרחוב המרכזי והראשי ברעננה הינו "אחוזה". רעננה, נוסדה בשנת 1922 כמושבה, על ידי חברה יהודית הנקראת "אחוזה א' ניו-יורק", חברה להתיישבות יהודית בארץ ישראל.

בשנת 1982, הוכרזה רעננה כעיר רשמית במדינת ישראל. תחום השיפוט של רעננה עומד על קרוב ל־14,000 דונם. על פי הנתונים לשנת 2023, של הלמ"ס, רעננה מונה כ־81,000 תושבים עם צפיפות של כ־5,400 תושבים לקילומטר בודד. דירוג הצפיפות הארצי הינו במדד של 30. מגמת שינוי האוכלוסייה ברעננה היא כ־2.8% בשנה. הדירוג הארצי של "תחום השיפוט" עומד במדד של 96. מחפשים מצבר לרכב במרכז? ברעננה והסביבה? או בפריסה ארצית? הגעתם למקום הנכון! חברתינו, תספק לכם את השירות עד לבית הלקוח.

מגוון מצברים עד הבית ברעננה
במחירים משתלמים החל מ-349 ₪ 
עם זמן הגעה ממוצע של עד 45 דקות בלבד
להזמנות חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב ברעננה

מחירון החלפת מצבר לרכב ברעננה – כמה זה עולה?

חברת מצבר בקליק מחזיקה בכל סוגי המצברים והמותגים המובילים ביותר בעולם, כמו: מצברי שנפ, בושה, ורטה, מצברי סטארט-אפ \ סטופ, וולטה, ומצברים אשר מותאמים לכל רכב נוספים: אוטובוסים, משאיות, טרקטורונים, וקלנועיות. אנחנו, הכתובת הנכונה והאמיתית להחלפת מצברים לרכב ברעננה. מחירון החלפת מצבר לרכב ברעננה והסביבה הינו החל מ־350 ₪ ומתומחר עד לסכום של 1,000 ₪ בהתאם לסוג הרכב. אצלנו, תמצאו, את המחירים הכי טובים במדינה, לפניכם מחירון להחלפת מצברים לרכב ברעננה והסביבה:

סוג המצבר / אמפר / סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה שירות החלפת מצבר לרכב ברעננה החל מ־350 ₪
החלפת מצבר 55 אמפר באזור רעננה  החל מ־499 ₪
מה המחיר להזמנת מצבר 50 אמפר ברעננה החל מ־459 ₪
מהו התעריף להחלפת מצבר 40-45 אמפר ברעננה החל מ־389 ₪
כמה עולה להחליף מצבר 100 אמפר לרכב ברעננה החל מ־699 ₪

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד.

הזמנת השירות המבוקש – כמה זמן אנחנו מגיעים עד אליכם?

השירות הנ"ל, החלפת מצבר לרכב, הינו שירות הכולל את הובלת המצבר, התקנתו, החלפתו, ופירוקו. במילים אחרות: תקבלו שירות מא' ועד ת', אשר כולל בחובו את ה-כ-ל. כולל ההרכבה, הפירוק, וההובלה. הזמנת השירות המבוקש הינו החל מ־350 ₪ למצברים המיועדים לרכבים, וכולל אחריות שנעה בין שנה-לשנתיים.

אנחנו, מתחייבים לעמוד בזמנים שהצבנו בעסקה הכוללת. השירות שלנו מסופק 24 שעות ביממה, בבית הלקוח, וגם בדרכים או בבתי העסק השונים. בנוסף, אנחנו מתחייבים להגיע לכל נקודה בארץ עד 60 דקות. זמן ההתקנה, ההחלפה, או הפירוק נע בין 5-10 דקות בלבד. התקנה מהירה, מקצועית, ועד לבית הלקוח.

הסימן העיקרי והמובהק ביותר, הינו, כאשר הרכב לא מניע, מתקשה, או כאשר אנו מבצעים "טעינה" לאורך תקופה די קצרה. בנוסף, ייתכנו "סימנים" נוספים כמו: היחלשות מערכת החשמל ורכיבי החשמל ברכב, מד מי החומצה נמוך, רמת המתח בבדיקה נמצאת באדום או במצב ירוד, וסימנים נוספים אשר עשויים להיווצר.

הזמנת מצבר לרכב ברעננה – מהם היתרונות של מצבר בקליק?

היתרונות שלנו מובהקים כבר מההתחלה: מחירים אטרקטיביים, שירות אישי עד לבית הלקוח, התקנה כלולה במחיר, אחריות מלאה (1-2 שנים), הגעה לכל נקודה תוך 60 דקות בלבד, ושירות שפעיל 24 שעות ביממה. מלבד זאת, אנחנו מספקים את השירות לכל מקום: גם אם נתקעתם בדרך, עד למשרד, או בבית הלקוח. כמו כן, ברשותנו, בתחום זה, ניסיון של מעל 20 שנה בתחום. אנחנו נספק את השירות המדויק, האמין, והמהיר.

כל המצברים והמותגים המובילים אצלנו עברו "בדיקה מחמירה", בעלי תו תקן אירופאי, ואמינים במיוחד. המצברים שלנו, ללא ספק, מחזיקים לאורך שנים ארוכות. מחפשים מצברים בפריסה ארצית? אנחנו כאן. לפרטים נוספים, התייעצות ראשונית, או קבלת הצעת מחיר כתובה התקשרו עוד היום – 055-982-6622