מצבר לרכב בבנימינה גבעת עדה

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בבנימינה גבעת עדה עד הבית שלכם

תושבי בנימינה וגם גבעת עדה, בעבר שרציתם להזמין מצבר לרכב הייתם צריכים ללכת למוסך או לחשמלאי רכב, היום תוכלו לעשות את זה אונליין, דרך אתר מצבר בקליק תוכלו ממש בקליק להזמין מצבר עד הבית שיגיע אליכם תוך עד 30 דקות בלבד, והמחיר? יפתיע אתכם שהוא זול יותר מהמוסך.

גבעת עדה נוסדה בשנת 1903, מאוחר יותר, בשנת 1922, נוסדה בנימינה. במאה ה־21, בשנת 2003, שני המועצות המקומיות אוחדו למועצה מקומית אחת – בנימינה-גבעת עדה. המועצה המקומית, בנימינה-גבעת עדה, שוכנת במחוז חיפה, ומונה כ־16,000 תושבים עם צפיפות של 669 תושבים לקילומטר בודד. מגמת השינוי של האוכלוסייה בבנימינה-גבעת עדה עומדת על כ־1.8% בשנה. תחום השיפוט עומד על קרוב ל־25,000 דונם.

מצברים בגבעת עדה בנימינה
כולל מצברי סטארט סטופ
עם המחירים המשתלמים ביותר באזור
החל מ-349 ₪ בלבד
עד 30 דקות הגעה לכל אזור בנימינה – גבעת עדה

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בבנימינה גבעת עדה

מהו המחיר להחלפת מצבר לרכב בבנימינה-גבעת עדה?

המחירים להחלפת מצבר לרכב בבנימינה-גבעת עדה מתומחרים לפי סוג המצבר שתבחרו, כמות האמפר הרצויה, ולפי סוג הרכב. באתר שלנו, תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג מצבר, סוג רכב, אזור, ואמפר. כך, תוכלו לסנן את התוצאות ולבחור במצבר המתאים ביותר עבורכם. המחירים להזמנת מצבר לרכב בבנימינה-גבעת עדה מתומחרים החל מ־350 ₪ ומעלה. לפניכם טבלת מחירון (לפי אמפר או סוג הרכב) בבנימינה:

סוג המצבר מחיר משוער
מצבר לרכבים באזור בנימינה גבעת עדה החל מ-349
מצבר למשאית החל מ-990
מצבר לאוטובוס החל מ-990
מצבר לאופנוע או קטנוע החל מ-220


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לעסקה הסופית.

באילו תרחישים נצטרך להחליף מצבר בבנימינה-גבעת עדה?

ככל הנראה, שזה הרגע שאותו לא צפיתם לעולם. הוצאה כבדה שממנה אין מנוס: רכישת מצבר חדש. לפני הרכישה או הסקת המסקנות הנמהרות, הכירו את התרחישים שבהם ככל הנראה תצטרכו להחליף מצבר: 

הראשונה, כאשר הרכב לא מניע או מקשה עלינו בתהליך. השנייה, כאשר מד החומצה נמצא במצב קריטי, נמוך. השלישית, כאשר הפנסים, המזגן, הרדיו, המגבים, והחלונות החשמליים לא מתפקדים או שקיים כשל.

הרביעית, כאשר השעונים, המדדים, ונורות האזהרה ברכב מזהירות על כשלים או בעיות בחשמל הרכב. במקרים כאלה ואחרים, תצטרכו "להטעין" את המצבר באמצעות שני כבלים אשר מספקים מתח חשמלי. ברוב המקרים, פעולה זו מחזירה את המצבר "לחיים" באופן זמני. כאשר דבר כזה קורה, ייתכן שחייו של המצבר עומדים להסתיים. לכן, יש להחליף את המצבר באחד חדש או משומש באופן כמה שיותר דחוף.

תרחישים אלו נועדו לספק לכם סימנים "מובהקים" כאשר במצבר קיים נזק, בעיה מסוימת, או כשלים. התרחיש העיקרי שמעיד על אספקת חשמל לקויה או מצבר שהלך, היא, שהרכב איננו מסוגל להניע לבד. במקרים אלו, אתם מוזמנים לפנות אלינו לשם החלפת המצבר. אנחנו מספקים את השירות עד לבית הלקוח.

מצבר לרכב בבנימינה-גבעת עדה – למה לבחור דווקא במצבר בקליק?

תפקידם של מצברים לרכב הינם לספק את המתח והחשמל הרצוי לשאר הרכיבים הנדרשים. המצבר, משמש, כמעין "סוללה" לתפקוד התקין של הרכב. המצבר שלכם מזייף? הרכב לא מניע? כנראה שהמצבר סיים את דרכו. חברת "מצבר בקליק" תספק לכם מצברים לרכב בשני תצורות: מצברים חדשים ויד שנייה. השירות הינו בפריסה ארצית רחבה, בבנימינה-גבעת עדה והסביבה, ומסופק עד לבית הלקוח. אנחנו מתחייבים לאספקה מהירה, לעבודה יסודית וטובה, ולאחריות על כל סוגי המצברים, בהתחייבות רבה. 

אז למה לבחור דווקא בנו? לפניכם מספר יתרונות אודות השירות:

  • זמן הגעה מהיר (עד 60 דקות ואנחנו אצלכם) – חברת מצבר בקליק מספקת את שירותיה בפריסה ארצית, בזמן ההגעה הינו בין 30-60 דקות לכל היותר. אנחנו מהירים, עובדים 24\7, ולשירותכם גם בזמנים הדחופים ביותר. השירות הינו עד 12:00 בלילה. זמן ההגעה הינו עד 60 דקות בכל הארץ.
  • מחירים אטרקטיביים לכולם ושירות מנצח – אצלנו, תקבלו מחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. המצברים מתומחרים החל מ־350 ₪ ומעלה. ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי המצברים בכל סוגי רמות המתח הנדרשות. מלבד המחירים, תקבלו מאיתנו, אחריות של עד שנתיים לכל המצברים. ומהצד השני, אנחנו והצוות המקצועי שלנו, נדאג להיות לרשותכם תמיד, בכל שאלה, שירות אישי.
  • ניסיון של 20 שנה בתחום הרכב והמצברים – בחברת מצבר בקליק תקבלו אנשי מקצוע בכירים עם ניסיון של לפחות 20 שנה בתחומי הרכב השונים וכן בתחום המצברים והחשמל. לנו, יש את היכולות, הכלים, בתחום החשמל ברכב. אנחנו מכירים הכל מהכל, כל התופעות הנפוצות.

לפרטים נוספים, התייעצות בחינם, או קבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

אין העדפה מסוימת, 2 הסוגים טובים, כדאי לראות בהתאם לסוג הרכב מה מומלץ

icon

כן, יש על כל המצברים אחריות בין שנה לשנתיים.

icon

עד 60 דקות בלבד, מגיעים בדר"כ מהר יותר.