מצבר לרכב בעתלית

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לרכב בעתלית עם מצבר בקליק

תושבי עתלית והסביבה, מגיע לכם לקבל מצבר עד הבית, אצלנו במצבר בקליק תוכלו לקבל מצברים איכותיים של החברות המובילות ביותר כולל אחריות מקיפה, כולל הגעה עד הבית שלכם בעתלית במחירים הכי משתלמים במדינה.

עתלית נוסדה והוקמה בשנת 1903 כמושבה על ידי הברון רוטשילד, לאחר רכישת אדמותיה בשנת 1899. משנת 1950 ועד 2003, עתלית, הייתה כמועצה מקומית. משנת 2003, לאחר איחוד הרשויות, הניהול הועבר למועצה האזורית בחוף הכרמל. כיום, עתלית היא יישוב מוניציפלי אשר נמצא במחוז חיפה, מונה קרוב ל־12,000 תושבים עם מגמת שינוי באוכלוסייה העומדת על כ־4.8% בשנה. המדד החברתי והכלכלי בה עומד על 7-10.

מצברים לרכב בעתלית
כולל מצברי סטארט סטופ
עם המחירים המשתלמים באזור
החל מ-349
עד 45 דקות הגעה לכל אזור עתלית והסביבה

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב בעתלית

מחירון מצבר לרכב בעתלית והסביבה – כמה עולה מצבר בעתלית?

מצבר לרכב הינו הבטרייה או הסוללה אשר מספקת מתח חשמלי לשאר המערכות והאביזרים הדרושים. לדוגמא: לוח השעונים, פנסי הרכב, המגבים, החלונות החשמליים, הרדיו ומערכת הסראונד, ועוד. מחירון מצבר לרכב בעתלית והסביבה הינו החל מ־350 ₪ ומשתנה בהתאם לסוגו ולרמת האמפר הנחוצה. המחירים צפויים להיות שונים בעקבות שינויים גלובליים בעולם, בישראל, ובעקבות בחירה שונה של סוג המצבר.

לפניכם מחירון משוער להזמנת מצבר לרכב בעתלית והיישובים הסמוכים:

סוג המצבר מחיר משוער
מצבר לרכב בעתלית – למצברים עד 40 אמפר החל מ-349 ש"ח
מצברי בוש החל מ-349 ש"ח
מצברי ורטה החל מ-349 ש"ח


*המחירון משוער בלבד וצפוי להשתנות בעתיד. המחירים המדויקים יינתנו בטלפון או בווטסאפ.

באילו מצבים נצטרך להחליף את המצבר הישן (הנוכחי)?

בישראל, וגם אצלנו, תמצאו כ־5 מצברים מהמותגים המובילים בעולם: מצבר וולטה, סטארט אפ, בוש, ורטה, ושנפ. כמובן, אנחנו מחזיקים מצברים נוספים, וחלקם, מיועדים לכלי רכב שונים: קלנועית, טרקטורון, משאית, ואפילו מצברים אשר מיועדים לאוטובוסים. לפניכם מספר מצבים שבהם תהיו חייבים להחליף את המצבר:

  1. הסיבה המובהקת ביותר: כשהרכב שלכם לא מניע בכלל – הסיבה המובהקת והעיקרית להחלפת המצבר הקיים, היא, כשהרכב שלנו לא מניע בכלל. כאשר אספקת החשמל נמוכה מדי או לא קיימת כלל, לא נוכל להניע את הרכב בשום צורה. לשם כך, נצטרך לתת "טעינה" או זרם חשמל למצבר ממקור אחר, או להחליפו במיידי. אצלנו, תמצאו את כל סוגי המצברים – חדשים וישנים כאחד.
  2. הסיבה המשנית: כאשר מערכות הרכב "משתגעות" – כאשר מערכות הרכב "משתגעות" לא עובדות, או נכבות ונדלקות בלי סיבה, ייתכן שהמצבר ברכב עשה את תפקידו. לדוגמא: החלונות החשמליים לא עובדים או לפעמים עובדים, הרדיו נכבה ונדלק בלי התראה, הפנסים חלשים מדי, ותרחישים נוספים. אם זה קורה, יש להחליף את המצבר או להטעין את המצבר הקיים בדחיפות האפשרית.

 

ישנם תרחישים נוספים וסימנים ייעודים אשר מצביעים על בעיה כלשהיא מצד המצבר. אם זו בעיה כללית, כשל חשמלי באספקת החשמל, ואפילו סיום חייו הנוכחיים. אלה הם שני התרחישים העיקריים שיתנו לנו סיבה מספיק מוצדקת וטובה להחליף את המצבר הקיים, הנוכחי. אז למה לבחור דווקא בנו?

 

הזמנת מצבר לרכב בעתלית – למה דווקא מצבר בקליק?

חברת מצבר בקליק הינה חברה המתמחה בהחלפת מצברים עד הבית, ובציוד הנדרש לכך. חברתינו, פועלת בפריסה ארצית רחבה, גם בעתלית והסביבה, בשירות עד לבית הלקוח. אנחנו מספקים את המצבר ואת שירות ההחלפה. כמו כן, אנחנו עובדים 24\7, עד 12:00 בלילה, וזמינים לכל קריאה דחופה או פחות דחופה.

אז למה לבחור דווקא בשירות של מצבר בקליק? הנה כמה יתרונות אודות השירות שלנו: הראשונה, מספקים את השירות והעבודה עד לבית הלקוח. השנייה, עובדים בכל חלקי הארץ, פריסה ארצית רחבה. השלישית, 

מספקים אחריות של עד שנתיים לכל סוגי המצברים. הרביעית, מגיעים עד הלקוח בכל אזור עד 60 דקות. החמישית, פלטפורמה ואתר שבו תוכלו להזמין בקליק אחד פשוט מצבר עד הבית. ההזמנות מתבצעות על ידי שיחת טלפון או בהודעה ישירה בווטסאפ. קליק פשוט אחד, והמצבר אצלכם. לשירותכם, לפרטים נוספים והרחבה בנושא, להזמנות, או לקבלת הצעת מחיר מיוחדת או פרטנית, חייגו עוד היום – 055-982-6622

שאלות תשובות

icon

כן, יש לנו מצברים למשאיות, אוטובוסים, אופנועים, קטנועים, רכבים פרטיים ומסחריות.

icon

כן, אנחנו מגיעים עד לבית ללא תוספת תשלום.

icon

יש אחריות מקיפה בין שנה לשנתיים בהתאם לסוג המצבר אותו יש במלאי ואותו תבחרו.