מצבר לרכב בראש העין

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים לרכב בראש העין עד הבית

מחפשים מצבר בראש העין? הגעתם למקום הנכון! חברת "מצבר בקליק" מספקת את שירותיה בראש העין.

ראש העין נוסדה בשנת 1949 כמושבה. שטח זה, הוקם לראשונה כמחנה של יהודי תימן, משנות ה־40. באותם התקופות, ראש העין, נקראה גם כמחנה גאולה, על ידי יהודי תימן (כ־5,000 עולים מתימן נתפסו).

בשנות ה־90, בשנת 1994, ראש העין, הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. ראש העין, שוכנת במחוז המרכז, ליד הרי השומרון. על פי הנתונים, לשנת 2023, ראש העין מונה קרוב ל־75,000 תושבים עם שינוי מגמתי של כ־3.0% בשנה. צפיפות התושבים היא קרוב ל־4,800 תושבים לקילומטר בודד בלבד. לשנת 2023, ראש העין, נחשבת כעיר אשר "צומחת" בקצב המהיר ביותר בישראל. מחפשים מצבר לרכב בראש העין? הכירו את החברה המובילה ביותר בישראל, בפריסה ארצית, ומספקת את שירותיה גם באזור ראש העין והמרכז.

מצברים לרכבים לתושבי ראש העין
עכשיו במחירים מנצחים החל מ-350 ₪
כולל אחריות בין שנה לשנתיים
מגוון מותגי המצברים
ייעוץ חינם בטלפון
055-982-6622

מצבר לרכב בראש העין

מחירון החלפת מצברים לרכב בראש העין – כמה זה עולה?

המחירים להחלפת מצברים לרכב בראש העין הינם החל מ־350 ₪ ועד 1,000 ₪ בהערכה משוערת בלבד. המחירים הנ"ל צפויים להשתנות ומתומחרים לפי מספר פרמטרים: סוג הרכב, כמות האמפר, וסוג המצבר. כמובן, ישנם מדדים נוספים. אם זאת, אלה הם המדדים העיקריים אשר ירכיבו את המחיר הסופי בעסקה.

לפניכם טבלת מחירון להחלפת מצברים לרכב בראש העין:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה מצברים לרכב בראש העין החל מ־350 ₪
מהם המחירים להחלפת מצבר לרכב בראש העין החל מ־400 ₪
כמה עולה מצבר לרכב באזור ראש העין החל מ־380 ₪
מה התעריף להחלפת מצבר למשאיות בראש העין החל מ־990 ₪
מה המחיר להזמנת מצבר לאוטובוס בראש העין החל מ־990 ₪

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג המצבר, כמות האמפר, גודל, איכות, אחריות, זמן קבלת השירות ועוד..

באילו מקרים נצטרך להחליף מצבר לרכב בראש העין?

מטרתו הבלעדית של מצבר לרכב, הינה, לספק "מתח" ואספקת חשמל לרכיבים אשר זקוקים לו. כאשר "תנאי" זה לא מתקיים, יתרחשו לקויות ברכב, בעיות למיניהם, ותקלות נפוצות. אז באילו מקרים נצטרך לעשות את זה? לפניכם מספר מקרים אפשריים, סימנים, שבהם תצטרכו להחליף את המצבר ברכב:

הסימן הראשון, כאשר הרכב לא מניע. אתם קמים בבוקר, מניעים את הרכב, והוא פשוט מת. הוא לא מראה "סימני חיים" לא מניע, ולא מגיב לתגובתכם. במקרה קיצון זה, יש להטעין את המצבר או להחליף אותו בהקדם. הסימן השני, מד מי החומצה נמוך.

כאשר "מד" מי החומצה נמוך, או במצב קריטי, כנראה שהבעיה נובעת מהמצבר, מלוחות העופרת הפנימיים. השלישית, כשנורת אזהרה בלוח השעונים מהבהבת או דולקת. ברכבים מסוימים, כאשר קיימת בעיה מהמצבר, נורות אזהרה צפויות להידלק בלוח השעונים ברכב. מלבד זאת, ייתכנו סימנים נוספים כמו: מתח חשמלי "נמוך", דברים ומערכות חשמליות ברכב לא עובדים בצורה "טובה או רגילה", וסימנים נוספים ואחרים.

החלפת מצבר עד הבית בראש העין – למה דווקא אנחנו?

חברת "מצבר בקליק" מעניקה שירותי החלפת מצברים עד הבית, בפריסה ארצית, ועם ניסיון של 20 שנה. אנחנו, מספקים את השירות גם באזור ראש העין, היישובים, והערים הסמוכות. אנחנו, מגיעים לכל נקודה בארץ עד 60 דקות בלבד, פריסה ארצית מובטחת. מצבר בקליק, תספק לכם אחריות של בין שנה-לשנתיים. אנחנו, מחזיקים בכל המותגים הגדולים בעולם: מצברי שנפ, מצבר סטארט-אפ, מצבר בוש, ורטה, וולטה.

אנחנו מתחייבים לספק עבודה איכותית עד הבית, מהירה, ומקצועית. כל המצברים שלנו הם בעלי תו תקן אירופאי מחמיר. לקבלת פרטים נוספים, הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת, חייגו עכשיו – 055-982-6622