מצבר לרכב ברחובות

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

החלפת מצבר עד הבית לתושבי רחובות והסביבה

מחפשים מצבר לרכב ברחובות? חברת "מצבר בקליק" כאן בשבילכם ותספק לכם את השירות המיועד. רחובות, נוסדה בשנת 1890 על ידי חובבי ציון. בשנת 1950, רחובות, הוכרזה כעיר רשמית בישראל. כמו כן, רחובות היא חברה בארגון "פורום ה־15". העיר, מפורסמת וידועה בזכות מכון ויצמן והאוניברסיטה העברית.

על פי הנתונים לשנת 2023, רחובות, מונה כ־152,000 תושבים עם צפיפות של כ־6,400 תושבים. מגמת השינוי ברמת האוכלוסייה ברחובות עומדת על כ־1.9% בשנה. תחום השיפוט הכולל, הינו כ־23,700 דונם בסה"כ.

רחובות, שוכנת במחוז המרכז, ליד נס ציונה, ראשון לציון, והעיר רמלה-לוד. ברחובות, תמצאו, מוסדות חינוכיות להשכלה ברמה גבוהה, מקומות מחקר מקצועיים, ומדע מתקדם. אז… אם אתם מחפשים חברה המתמחה בהחלפת מצברים בפריסה ארצית, או ברחובות והסביבה, ברגע זה, מצאתם! אנחנו כאן.

מצברים איכותיים של כל המותגים
שירות מהיר ואיכותי עד 60 דקות בלבד

עד הבית שלכם ברחובות במהירות שיא!
כולל זמינות 24 שעות ביממה
מחירים משתלמים החל מ-349 ש"ח בלבד
להזמנות וייעוץ חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לרכב ברחובות

מחירון להחלפת מצברים לרכב ברחובות – טבלה לפי אמפר

ברחובות יש כ־150,000+ תושבים, וביניהם, לקוחות מאוד אהובים שלנו. באזור זה, אנחנו, מצבר בקליק, מספקים את כלל השירותים כבר למעלה מ־20 שנה. המחירים להחלפת מצברים לרכב ברחובות הינם החל מ־350 ₪ ועד 1,000 ₪ בממוצע. מחירים אלו, נובעים, משקלול של מספר פרמטרים: סוג הרכב, סוג המצבר וכמות האמפר, מותג המצבר (שנפ, בוש, ורטה, וכו'), ופרמטרים טכניים אשר נוגעים ליצרן ולדגם הרכב.

סוג המצבר או השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין מצברי שנפ עד הבית החל מ־350 ₪
מהו המחיר של מצברי בוש באספקה מהירה החל מ־350 ₪
מה התעריף להחלפת מצברי ורטה עד בית הלקוח החל מ־350 ₪
מהם המחירים להחלפת מצברי סטארט אפ חדשים החל מ־350 ₪
כמה עולה להחליף מצברים לרכב ברחובות והסביבה החל מ־350 ₪
מהו התעריף של מצבר לרכב במבצע ברחובות החל מ־350 ₪
מה המחיר של החלפת מצבר לרכב ברחובות עד הבית החל מ־380 ₪


*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדד המחירים לצרכן

החלפת מצבר לרכב ברחובות – האם זו האופציה היחידה?

אז האם קנייה והחלפת מצבר לרכב היא האופציה היחידה? התשובה היא, לא. לפני שלוקחים את ההחלטה הסופית, ישנם דברים אחרים שתוכלו לעשות, לפני החלפת המצבר. לדוגמא: להטעין את המצבר. פעולה זו, "מחייה" את המצבר ומחזירה אותו לחיים באמצעות הזרמת "מתח" חשמלי על לוחות העופרת.

את הפעולה, יש לעשות עם רכב אחר, רכב ממונע כבלים. תחילה, חברו את הכבל "האדום" לפלוס אשר נמצא על המצבר. שנית, חברו את הכבל "השחור" אל נקודת "המינוס" אשר נמצאת במצבר, בשני הרכבים. שלישית, יש לנסות לבצע "הנעה" לרכב.

אם פעולה זו לא עוזרת, והרכב לא מונע, ככל הנראה, שהלך לכם המצבר לצמיתות. במקרה זה, אין מנוס, ותצטרכו להחליף את המצבר הקיים באחד חדש או יד שניה, מצבר תקין. הסימן המובהק והעיקרי למצבר שהלך, הוא, כאשר אינכם מצליחים להניע את הרכב בצורה תקינה. כאשר זה קורה, קיימת סבירות גבוהה, שהמצבר שלכם כבר לא תקין, פגום, או מת לצמיתות. הזמינו אותנו, ונגיע עד אליכם תוך 60 דקות בלבד.

שירות החלפת מצבר לרכב ברחובות – השירות היחיד שאתם צריכים!

הרכב לא מניע? זקוקים לעזרה בדחיפות? את השירות הזה לא כדאי לכם לפספס. מצבר בקליק, מספקת את שירותיה החלפת מצברים עד לבית הלקוח, או בכל מקום שתבחרו. גם בדרכים, וגם בסיטואציות אחרות. אנחנו, מספקים את השירות לכל נקודה ארצית עד 60 דקות בלבד. לרוב, הזמנים יהיו בין 20-60 דקות. אצלנו, תמצאו מחירים אטרקטיביים, שירות מיידי עד הבית, אחריות של בין שנה-לשנתיים, ומצברים איכותיים.

לפרטים נוספים והתייעצות ראשונית, קבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עוד היום – 055-982-6622