מצבר לדייהטסו סיריון

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לדייהטסו סיריון זה מצבר בקליק

מחזיקים בדגם כזה או אחר של דייהטסו סיריון?  אצלנו בחברת מצבר בקליק, תוכלו ליהנות משירותי החלפת מצבר עד הבית ולהבטיח לעצמכם את השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. 

דייהטסו סיריון הוא רכב סופר מיני אשר יוצר על ידי חברת הרכב היפנית דייהטסו. רכב זה שווק לראשונה בישראל בשנת 1998 והוא החליף את הדייטסו שרייד אשר זכה לפופולאריות רבה בישראל. הדגם הראשון של הדייסטהו סיריון שווק בישראל עם מנוע 1.3 ליטר בהספק של 102 כוחות סוג וזאת לצד דגם עם מנוע 1.0 ליטר בגרסה של תיבת הילוכים ידנית ואוטומטית כאחד. בשנת 2006 הושק בישראל הדור השני של רכבי דייהסטו סיריון עם מנוע של 1.3 ליטר והספק כוח של 87 כוחות סוס. רכב זה זכה לפופולאריות גבוהה בישראל אך שיווקו הוספק במהלך שנת 2011 לאחר שחברת דייהטסו החליטה להפסיק את השיווק בשוק האירופי הכולל בתוכו את ישראל. 

מצברים לדייהטסו סיריון
אחריות מורחבת על המצבר
מחירים משתלמים כולל הגעה לכל נקודה בארץ
מתחייבים להגעה מהירה
עד 60 דקות בלבד
חייגו להזמנות וייעוץ חינם

055-982-6622

מצבר לדייהטסו סיריון

איזה מצבר מתאים לדייהטסו סיריון?

דייהסטו סיריון הוא רכב סופר מיני, וככזה, הוא נדרש למצבר בקיבולת של 45 או 46 אמפר בלבד. כאשר מדברים על מצברים לרכבי דייהטסו סיריון, מדברים גם על מצברים רטובים הנחשבים לזולים יותר וגם למצברים יבשים הידועים בשם מצברי ג'ל. בשני המקרים, חשוב לוודא שאתם רוכשים מצבר איכותי המיוצר על ידי מותג מוביל בתעשיית המצברים. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק את תקופת האחריות המוענקת לכם על המצבר.

כמה עולה מצבר לדייהטסו סיריון?

שנתון אמפר מחיר משוער
1998-2005 45 החל מ-449 ₪
1998-2005 46 החל מ-449 ₪
2006-2011 45 החל מ-499 ₪
2006-2011 46 החל מ-499 ₪

 

מתי תדרשו להחלפת מצבר לדייהטסו סיריון?

על אף שרכבי דייהטסו סיריון לא משווקים בישראל כבר למעלה מעשור, רכבים אלו נחשבים לאמינים ואיכותיים, ולכן, הם פופולאריים במיוחד בקטגוריית רכבי הסופר מיני. על מנת לשמור על הרכב הדייהטסו סיריון שבבעלותכם, אנו ממליצים לכם לבדוק את מצבר הרכב באופן תדיר וקבוע ולוודא שלא מופיעים בו נזילות או סדקים. כמו כן, אנו ממליצים לכם להחליף את המצבר אחת לשלוש שנים ולשים לב לסימנים היכולים להעיד את הצורך בהחלפת המצבר באופן מיידי, וביניהם, קשיים בהנעת הרכב ותפקוד לקוי של המערכות החשמליות ברכב.

מצבר בקליק ויש לכם מצבר עד הבית 

אצלנו בחברת מצבר בקליק, גם בעלי דייהטסו סיריון נהנים משירותי מצבר עד הבית,  במסגרתם צוותי השירות שלנו מגיעים עד אליכם לצורך החלפת המצבר הישן בחדש. שירות זה מגלם בתוכו את כל היתרונות המרכזיים שלנו, וביניהם:

  • צוותי שירות בפריסה ארצית תוך התחייבות לזמני הגעה קצרים ומהירים ככל הניתן
  • מלאי גדול וזמין של מצברים איכותיים המותאמים ומיועדים לדגמי דייהטסו סיריון
  • אחריות יצרן על המצבר כולל אפשרות להרחבת תקופת האחריות
  • מחירים מעולים ומגוון רחב של אפשרויות תשלום 

 

לרכישת מצבר עד הבית לרכבי דייהטסו סיריון אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן 055-982-6622