מצבר למיצובישי אקליפס קרוס

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצברים למיצובישי אקליפס קרוס עד הבית

בעלי אקליפס קרוס של חברת מיצובישי? אצלנו בחברת מצבר בקליק תוכלו ליהנות משירותי החלפת מצבר עד הבית ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי לצד אחריות יצרן. 

מיצובישי אקליפס קרוס הוא רכב פנאי שטח קומפקטי של תאגיד הרכב היפני מיצובישי מוטורס. רכב זה הושק לראשונה בשנת 2017 ומאז ועד היום זכה למספר דגמים ושיפורים. בישראל, אקליפס קרוס משווק החל משנת 2018 והוא זוכה לפופולאריות הולכת וגוברת, כאשר מאז תחילת השיווק ועד היום נמכרו למעלה מ-7,000 רכבים. האקליפס קרוס משלב בתוכו מערכת הנעה מתקדמת עם מנוע טורבו 1.5 ליטר. 

מגוון מצברי 60 אמפר
של מיטב המותגים:
שנפ, ורטה, בוש, סטארט אפ, וולטה ועוד..
במחירים מעולים כולל הגעה עד הבית
להזמנת מצבר חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר למיצובישי אקליפס קרוס

איזה מצבר מתאים למיצובישי אקליפס קרוס?

מיצובישי קלפיס קרוס הוא רכב פנאי שטח קומפקטי עם מנוע חזק של 1.5 ליטר, דבר המחייב מצבר עם קיבולת של 60 אמפר לפחות, כאשר סוג המצבר חייב להיות לרכבים בהם מותקנת מערכת START & STOP ַַ  . מצברים מסוג זה אומנם משווקים בעלות גבוהה יותר ממצברים יבשים/רטובים סטנדרטיים בקיבולת של 66 אמפר, אך הם נחשבים לעמידים יותר. 

כמה עולה מצבר למיצובישי אקליפס קרוס?

שנתון אמפר מחיר משוער
2018     60 START & STOP  החל מ-599 ₪ 
2019 60 START & STOP החל מ-599 ₪
2020-2023 60 START & STOP החל מ-699 ₪
2024 60 START & STOP החל מ-749 ₪ 

אחריות יצרן על מצברים למיצובישי אקליפס קרוס

רכישת רכב חדש של חברת מיצובישי, מכל דגם, כולל דגמי האקליפס קרוס, מגיעה עם אחריות יצרן על המצבר לתקופה של עד 36 חודשים, שזאת התקופה המומלצת גם להחלפת המצבר: אחת לשלוש שנים. חשוב לציין שעשויים להיות מקרים בהם תדרשו להחליף את המצבר עוד לפני סיום תקופת האחריות, אך בהחלט עשויים להיווצר מקרים בהם תדרשו להחלפת המצבר הרבה אחרי מועד הסיום של תקופת האחריות. כך או אחרת, חשוב להיות ערים למצבו של המצבר ולעקוב אחר הוראות יצרן הרכב בכל הנוגע למצבר. 

מצברים חדשים למיצובישי אקליפס קרוס, מגיעים עם תקופת אחריות של שנה עד שנתיים מטעם היצרן, כאשר ניתן להרחיב את תקופת האחריות לשנה נוספת תמורת תשלום כזה או אחר בהתאם לזהות יצרן המצברים. 

החלפת מצבר עד הבית

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירות לצד אחריות בכל הנוגע להחלפת מצבר למיצובישי אקליפס קרוס, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וליהנות משירותי החלפת מצבר עד הבית. שירות זה יאפשר גם לכם ליהנות מפעולת החלפה מקצועית על ידי צוות מנוסה ומיומן ומיתרונות השירות הבאים:

  • מלאי גדול וזמין של מצברים המותאמים לדגמי אקליפס קרוס בכל שנתון
  • מחירים אטרקטיביים ומגוון רחב של אפשרויות תשלום – לצפייה במחירון
  • שירות מסביב לשעון 24 שעות ביממה 
  • התחייבות לזמני הגעה קצרים – עד 60 דקות מרגע קריאת השירות

 

להזמנת השירות עד הבית, חייגו עכשיו: 055-982-6622