מצבר לקיה נירו

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לקיה נירו עד הבית

בעלי קיה נירו? אצלנו בחברת מצבר בקליק, תוכלו ליהנות גם ממצבר חדש ואיכותי עם אחריות וגם משירותי החלפת מצבר עד הבית – בכל הארץ

קיה נירו הוא רכב קרוסאובר היברידי המיוצר על ידי חברת קיה מאז שנת 2016, כאשר הדור הראשון שווק בין השנים 2016 ל-2021 והדור השני משנת 2022 ואילך. גם ברכבי הדור הראשון וגם ברכבי הדור השני של קיה נירו תוכלו למצוא דגמים המגיעים עם מנועי בזין בנפח של 1.6 ליטר. 

מצברי 55 או 60 אמפר במחירים מנצחים
החל מ-549 ש"ח כולל הגעה עד הבית
כולל מצברי סטארט סטופ
מגוון מותגי מצברים:
שנפ, ורטה, וולטה, בוש, סטארט אפ ועוד..
להזמנות חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לקיה נירו

איזה מצבר מתאים לקיה נירו?

התאמה של מצבר לקיה נירו, חייבת להיעשות בהתאם לשנתון הרכב ולדגם הספציפי שבבעלותכם. ברוב המקרים, תדרשו למצבר בקיבולת של 55 אמפר, כאשר לחלק מהשנתונים והדגמים תדרשו מצבר עם קיבולת אמפר גבוהה יותר 60-72 אמפר. חשוב לציין שכל דגמי הקיה נירו מגיעים עם מערכת סטארט סטופ המחייבת אתכם לרכוש מצברים המותאמים לסוג זה של טכנולוגיה. אומנם מדובר במצברים יקרים יותר ממצברי רכב רגילים, אך קיימת חשיבות בהתקנתם על מנת לשמור על מערכות הרכב. במידה ואתם מחליטים לבטל את פונקציית ה-STOP&START תוכלו להתקין מצבר רגיל. 

כמה עולה מצבר חדש להונדה אקורד? 

שנתון אמפר מחיר משוער
2016 -2021 55  החל מ-549 ₪
2016-2012 60 החל מ-599 ₪
2022-2023 60 החל מ-649 ₪
2022-2024 60 סטארט & סטופ החל מ-699 ₪

 

החלפת מצבר לקיה נירו – מה חשוב לדעת? 

החלפה של מצבר לכל סוגי הרכבים, לרבות, דגמי קיה נירו מכל שנתון, מומלץ שתעשה על ידי איש מקצוע המתמחה בסוג זה של שירות ו/או על ידי חשמלאי רכב, זאת מכיוון שהחלפה לא תקנית של המצבר עשויה לגרום נזק למערכת ההנעה ולמערכות החשמליות של הרכב. כאשר אתם רוכשים מצבר אצל נותן שירות ו/או חשמלאי רכב, חשוב לוודא שאתם רוכשים מצבר חדש המגיע באריזתו המקורית ולבדוק את נושא האחריות המוענקת לכם מטעם היצרן במעמד הרכישה. 

בכל הנוגע לתדירות ההחלפה של מצבר לקיה נירו, חשוב לציין שההחלפה נעשית בהתאם למצבו של המצבר בכל רגע נתון ולכן חשוב להיות מודעים לסימנים המעידים על הצורך בהחלפת המצבר כאן ועכשיו, ביניהם, רעשי תקתוק מהמנוע בזמן ניסיונות ההנעה של הרכב, תפקוד לקוי של מערכות החשמל ברכב וכדומה. 

רוכשים מצבר בקליק ונהנים משירותי החלפת מצבר עד הבית! 

אנחנו בחברת מצבר בקליק, מאפשרים גם לכם, בעלי קיה נירו, ליהנות משירותי החלפת מצבר עד הבית ולהבטיח לעצמכם את כל יתרונות השירות המאפיינים אותנו, ביניהם: 

  • מצברים חדשים ואיכותיים של מיטב החברות 
  • מחירים אטרקטיביים גם על המצבר וגם על השירות
  • צוותי שירות מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית מצפון ועד דרום
  • מלאי גדול של מצברים בהתאמה אישית לכל רכב 

 

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברה המובילה בישראל במתן שירותי החלפת מצבר עד הבית

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לחייג  055-982-6622 או לשלוח לנו הודעה ב-וואטסאפ