מצבר לקיה סטוניק

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לקיה סטוניק עד הבית

צריכים להחליף מצבר לקיה סטוניק? אצלנו, תוכלו ליהנות גם משירותי החלפת מצבר עד הבית וגם מאחריות יצרן. 

קיה סטוניק היא מכונית SUV קומפקטית המיוצרת על ידי תאגיד הרכב קיה החל משנת 2017 ועד היום. בישראל, דגמי קיה סטוניק משווקים החל משנתון 2018 בשלושה דגמים: סטוניק 1.4 המגיע עם מנוע ב 1.4 ליטר, דגם סטוניק 1.0 טורבו המגיע עם מנוע בנפח 1.0 ליטר ודגם סטוניק 1.0 טורבו פרימיום המגיע עם מנוע בנפח 1.0 ליטר. דגמי הסטוניק משלבים בתוכם מגוון רחב של מערכות בטיחות הכוללות בין היתר מערכת בלימה אוטונומית AEB , מערכת HAC לזינוק בעלייה, מערכת בקרת סטייה מנתיב ועוד. 

מצברים לקיה סטוניק
זה מצבר בקליק!
אנחנו מספקים מצברים איכותיים:
ורטה, בוש, וולטה, סטארט אפ ועוד..
במחירים משתלמים עד הבית
להזמנת מצבר חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לקיה סטוניק

איזה מצבר מתאים לקיה סטוניק?

מצבר לקיה סטוניק הוא מצבר המותאם לטכנולוגיית סטארט & סטופ המותקנת בכל סוגי הרכבים המודרניים. מצבר זה ידוע בשם AGM והוא מגיע בקיבולת של 70 אמפר, זאת לנוכח היקף המערכות החשמליות בכלי הרכב המודרניים. חשוב לציין שגם במקרים של ביטול מערכת הסטארט & סטופ ברכבי קיה סטוניק, לא ניתן לבצע התקנה של מצבר רגיל מחשש לפגיעה בלתי הפיכה במערכת החשמליות של הרכב. 

כמה עולה מצבר לקיה סטוניק?

שנתון אמפר מחיר משוער
2018-2019 70 סטארט & סטופ החל מ-699 ₪ 
2020  70 סטארט & סטופ החל מ-749 ₪
2021-2022 70 סטארט & סטופ החל מ-799 ₪
2023 70 סטארט & סטופ החל מ-849  ₪

מתי יש להחליף מצבר לקיה סטוניק?

החלפה של מצבר לקיה סטוניק, מומלץ שתעשה בהתאם לתפקוד המצבר. לכן, כל סימן העשוי להעיד על מצבר המתפקד באופן לקוי, מחייב אתכם לבדוק את המצבר ובמידת הצורך להחליפו. בממוצע, מצבר איכותי המיוצר על ידי חברת מצברים מובילה, אמור להחזיק לכם מעמד בין שנתיים לשלוש, בהתאם לאופי השימוש היומיומי שלכם ברכב. יחד עם זאת, עשויים בהחלט להיות מקרים המחייבים אתכם להחליף את המצבר כאן ועכשיו, ביניהם, רעשי תקתוק מהמנוע בזמן ניסיון הנעה, תפקוד לקוי של המערכות החשמליות וכדומה. 

מצבר עד הבית – הדרך המשתלמת ביותר להחלפת המצבר 

אם גם אתם נדרשים להחלפת המצבר, כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ותוך 60 דקות מרגע קריאת השירות נגיע עד למקום בו הרכב חונה. לרשותנו, צוותי שירות בפריסה ארצית העומדים לרשותכם לאורך כל שעות היום והלילה וזאת לצד מלאי גדול של מצברים חדשים המותאמים לרכבי קיה סטוניק. 

במסגרת השירות, תוכלו ליהנות ממצברים חדשים המיוצרים על ידי החברות המובילות בתעשייה וזאת לצד אחריות יצרן + אפשרות להרחבת תקופת האחריות בתשלום סמלי בלבד, והכול במחירים אטרקטיביים ועם מגוון רחב של אפשרויות תשלום, במזומן, בצ'ק, בביט בפייפאל ועוד. 

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לחייג  055-982-6622 או לשלוח לנו הודעה ב-וואטסאפ