מצבר לקיה סלטוס

להזמנת מצבר לרכב חייגו

תוכן עניינים

מצאו לפי סוג רכב
מצאו לפי אמפר
לקוחות ממליצים
שמואל לביא
קרא עוד
חיפשתי מצבר לרכב בגוגל, הגעתי לחברת מצבר בקליק, הייתי צריך מצבר דחוף והגיעו אליי תוך 20 דקות עד לבית, תודה רבה לכם!
רבקה לוי
קרא עוד
אני גרה בנתניה, אני פשוט הייתי חייבת מצבר כדי לצאת לעבודה ב8 בבוקר, הגיעו אליי תוך 10 דקות והחליפו לי מצבר עם מחיר מאוד הוגן! תודה רבה לכם
אושר סעדיה
קרא עוד
את מצבר בקליק הכרתי דרך חבר טוב, הם החליפו לי מצבר במהירות וגבו מחיר הכי זול שיש, תודה רבה לכם על העזרה, שמח להמליץ עליכם גם לאנשים אחרים.
הקודם
הבא
חדש באתר

מצבר לקיה סלטוס עד הבית

בעלי קיה סלטוס? מהיום, גם אתם יכולים ליהנות משירותי החלפת מצבר עד הבית ולהבטיח לעצמכם שירות לצד אחריות במחיר האטרקטיבי ביותר. 

קיה סלטוס הוא רכב קרוסאובר המיוצר על ידי חברת קיה מאז שנת 2019, המשווק בישראל החל משנתון 2020. דגמי ה-קיה סלטוס המשווקים בישראל מגיעים עם מנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר ו-1.4 ליטר טורבו וזאת לצד מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר. באמצע שנת 2022, דגמי קיה סלטוס עברו מתיחת פנים, כאשר בין החידושים נכלל גם עיצוב מחדש של הדשבורד, על מנת להתקין צמוד מסכים פנורמיים המאפיינים את דגמי קיה העדכניים. 

מצברים לקיה סלטוס
כולל התקנה עד הבית
הגעה מהירה תוך עד 60 דקות
מגוון מצברי בוש, סטארט אפ, שנפ, ורטה, וולטה ועוד..
להצעת מחיר חייגו כעת:
055-982-6622

מצבר לקיה סלטוס

איזה מצבר מתאים לקיה סלטוס? 

קיה סלטוס הוא רכב חדש יחסית המשווק בישראל משנתון 2020, וככזה, מצבר לקיה סלטוס הוא מצבר המותאם לטכנולוגית START&STOP המותקנת בכל סוגי הרכבים החדשים, כאשר קיבולת המצבר היא 70 אמפר, זאת לנוכח היקף המערכות החשמליות של הרכב.  

כמה עולה מצבר לקיה סלטוס?

שנתון אמפר מחיר משוער
2020 70 סטארט & סטופ החל מ-699 ₪
2021 70 סטארט & סטופ החל מ-749 ₪
2022 70 סטארט & סטופ החל מ-799 ₪
2023 70 סטארט & סטופ החל מ-849 ₪

מצבר באחריות – מה חשוב לדעת?

כאשר אתם רוכשים מצבר חדש לקיה סלטוס או לכל רכב אחר, חשוב לבדוק את היקף ותנאי האחריות המוענקים לכם על ידי היצרן. ברוב המקרים, מצבר לקיה סלטוס מגיע עם אחריות יצרן לתקופה של 24 חודש (שנתיים) עם אפשרות להרחבת תקופת האחריות ל-36 חודש (שלוש שנים), כאשר תקופת האחריות מוטמעת על גבי המצבר עצמו. 

מעבר לנושא האחריות, אנו ממליצים לכם לרכוש מצברים חדשים המיוצרים על ידי החברות המובילות בתעשייה ולא להתפתות למחיר המוזל של מצברים המיוצרים על ידי חברות לא מוכרות ו/או מצברים ללא זהות מיתוגית. כמו כן, אנו ממליצים לכם להימנע ככל הניתן מרכישת מצבר יד שנייה מכיוון שאתם לא יכולים לדעת מה הייתה הסיבה בגינה התבצעה ההחלפה של המצבר אותו אתם רוכשים. 

מחליפים ונהנים גם משירות עד הבית וגם ממצבר חדש ואיכותי עם אחריות!

אנחנו בחברת מצבר בקליק, עוסקים ומתמחים במתן שירותי החלפת מצבר עד הבית ומאפשרים לכם ליהנות משירותי החלפה של המצבר הישן במצבר חדש ואיכותי המיוצר על ידי אחת מהחברות המובילות, כולל אחריות יצרן + אפשרות להרחבת תקופת האחריות. 

השירות המוצע על ידינו הוא כלל ארצי והוא מיועד גם לבעלי קיה סלטוס הנדרשים להחליף את המצבר כאן ועכשיו. לרשותנו, מלאי גדול של מצברים לדגמי קיה סלטוס, כאשר השירות המקצועי של החלפת המצבר מוצע לכם במתכונת של 24 שעות ביממה – לא כולל שבת.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לחייג  055-982-6622 או לשלוח לנו הודעה ב-וואטסאפ